به گزارش خودروکار -بر اساس اعلام خدمات پس از فروش لاماری، این طرح از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ شهریورماه در محورهای پرتردد کشور به اجرا گذاشته میشود. طی این ایام، امدادگران از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ به صورت حضوری در جادهها مستقر خواهند بود و آماده ارائه خدمات امدادی به دارندگان خودروهای لاماری هستند.
خدمات برخط امدادی
علاوه بر حضور فیزیکی در جادهها، مشتریان میتوانند در ساعات ۱۷ عصر تا ۸ صبح روز بعد نیز از خدمات امدادی و مشاورهای شرکت به صورت برخط (آنلاین و تلفنی) بهرهمند شوند. این خدمات شامل مشاوره فنی، راهنمایی در شرایط اضطراری و هماهنگی جهت اعزام امدادگران در کوتاهترین زمان ممکن خواهد بود.
هدف طرح امداد جادهای لاماری
اجرای این طرح با هدف افزایش ضریب ایمنی سفرها، کاهش نگرانیهای مشتریان در زمان تردد جادهای و افزایش سرعت پاسخگویی به نیازهای امدادی در ایام پرترافیک تابستانی برنامهریزی شده است.
راههای ارتباطی مشتریان با امداد لاماری
مشتریان لاماری میتوانند برای دریافت خدمات امدادی، مشاوره فنی و اطلاع از جزییات طرح با شماره تماس اختصاصی ۰۲۱-۴۸۴۹۱۱۹۹ ارتباط برقرار کنند.