به گزارش خودروکار - محمدحسن جبلی جوان، با تشریح اقدامات کلیدی سایپایدک در مسیر دستیابی به این موفقیت افزود: ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش در راستای تکریم مشتریان و اجرای استانداردهای حرفهای، همواره از اولویتهای اصلی ما بوده است.
وی توسعه شبکه نمایندگیهای سایپا را یکی از مهمترین محورهای فعالیت سایپایدک عنوان کرد و گفت: افزایش سرعت ارائه خدمات و بهبود دسترسی مشتریان از نتایج این توسعه است و همچنین پذیرش مشتریان در شبکه خدمات پس از فروش، رشد ۱۴ درصدی ظرفیت نمایندگیها در ارائه خدمات گارانتی و وارانتی را نشان میدهد.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به بهبود شاخص رسیدگی به شکایات تصریح کرد: میانگین زمان رسیدگی به شکایات مشتریان کاهش قابل توجهی داشته و این امر برای ماههای آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی نقش آموزش را در توانمندسازی شبکه خدمات پس از فروش بسیار مهم دانست و گفت: برگزاری دورههای آموزشی متنوع و تخصصی بر اساس نیاز نمایندگیها، از جمله اقدامات مؤثر در ارتقای سطح خدمات بوده است؛ بهگونهای که تعداد ساعات آموزشهای فنی، خودرویی و ستادی رشد چشمگیری داشته است.
جبلی جوان تأکید کرد: کسب این رتبه پایان مسیر نیست، بلکه آغاز مسوولیتی بزرگتر برای سایپایدک در ارائه خدماتی شایستهتر است. با بهرهگیری از رویکردهای نوین، تفکر دانشبنیان و حرکتهای نوآورانه، بستر لازم برای ارتقای سطح خدمات در دورههای گارانتی و وارانتی فراهم شده است.