کد خبر: ۶۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۶
مدیرعامل سایپایدک در جمع مدیران نمایندگی‌های سایپا در استان‌های همدان‌ و لرستان:

کیفیت خدمات، ستون اعتماد مشتری است

مدیرعامل سایپایدک گفت: حرکت سایپایدک در مسیر تعالی با جدیت ادامه دارد و افزایش کیفیت خدمات، نقش موثری در این مسیر دارد و به نوعی ستون اعتماد مشتری است.

کیفیت خدمات، ستون اعتماد مشتری استبه گزارش خودروکار -  محمدحسن جبلی جوان در جمع مدیران نمایندگی‌های استان‌های همدان و لرستان با بیان این مطلب افزود: عارضه‌یابی های تامین و عرضه قطعات یدکی انجام شده و با استفاده از توان فنی و کارشناسی و با حمایت های مديرعامل محترم‌ گروه، چالش‌های موجود در این مسیر به حداقل خواهد رسید.

وی ادامه داد: سودآوری نتیجه نگاه هوشمندانه به فرآیندهاست و صرفاً حاصل فروش بیشتر نیست؛ و نتیجه بهینه‌سازی فرآیندها، کاهش هزینه‌های پنهان و حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

 مدیرعامل سایپایدک با بیان‌ اینکه نمایندگی‌های سایپا باید به مراکز خلق ارزش برند تبدیل شوند، ادامه داد: این یعنی هر خدمت، هر قطعه، و هر تعامل با مشتری باید با نگاه ارزش‌آفرین انجام شود.

جبلی جوان با تاکید بر اینکه کیفیت خدمات، ستون اعتماد مشتری است، افزود: مشتریان به دنبال تجربه‌ای مطمئن، محترمانه و حرفه‌ای هستند. کیفیت خدمات احترام به وقت مشتری، دقت در انجام کار، و پاسخگویی شفاف است و هر نمایندگی باید خود را نه فقط به عنوان یک مرکز خدمات، بلکه به عنوان سفیر برند سایپایدک بداند.

 مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: موفقیت سایپایدک وابسته به عملکرد و موفقیت همه نمایندگی‌ها است. ما در سایپایدک وظیفه داریم این مسیر را هموار کنیم و نمایندگی‌ها نیز با تلاش، خلاقیت و تعهد، این راه را طی می‌کنند. سایپایدک به همه نمایندگی‌های خود افتخار می‌کند و با همراهی هم آینده‌ای روشن‌تر در این عرصه ترسیم خواهد شد.

برچسب ها: سایپا
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار