به گزارش خودروکار - جلسات نظارتی به صورت روزانه با حضور مدیران ارشد ایساکو برگزار میشود تا کیفیت خدمات، رفع سریع نیازهای شبکه و رضایت مشتریان به طور مستمر ارزیابی و بهبود یابد.
عبداله سلطانیثانی، مدیرعامل ایساکو، با حضور در جلسه ستاد خدمات پس از فروش، بر ضرورت ارایه خدمات ۲۴ ساعته و حفظ استانداردهای کیفی تاکید کرد. این اقدامات بخشی از برنامههای ایرانخودرو برای پشتیبانی فنی از مالکان محصولات این گروه در تمامی شرایط است.
مشتریان در صورت نیاز میتوانند از طریق شماره ۰۹۶۴۴۰ از خدمات شبانهروزی ایرانخودرو بهرهمند شوند.