به گزارش خودروکار - تمارتین ساندر، عضو هیاتمدیره فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش فولکس واگن، با اشاره به اقتصاد ضعیف و رقابت سخت در چین، بزرگترین بازار این شرکت گفت سال ۲۰۲۴، سال سختی در سراسر جهان بود. تحویل در چین، ۸.۳درصد کاهش یافت و به ۲.۲ میلیون دستگاه رسید.در بحبوحه رکود منطقهای تقاضا برای خودروهای برقی، فروش خودروهای الکتریکی به بیش از ۳۸۳هزار دستگاه رسید که نسبت به ۳۹۴هزار دستگاه در سال گذشته کاهش یافت. با این حال، تحویل فولکس واگن در آمریکای شمالی به طور قابلتوجهی بهبود یافت و به بیش از ۵۹۲هزار رسید که ۱۸.۴درصد جهش داشت.