به گزارش خبرنگار خودروکار - رضا برزگر افزود: همه ساله توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
شرکت های عرضه کننده خودرو و نمایندگی های مجاز آن ها توسط وزارت صمت از طریق تدوین دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: از این رو شرکت های عرضه کننده خدمات پس از فروش گروه بهمن توانستند در سال ۱۴۰۲ از نظر جایگاه، از رتبه بسیار برتری برخوردار باشند که تعمیرگاه مرکزی و سایر عاملیت ها نقش حایز اهمیتی در کسب این جایگاه داشتند.
برزگر با تاکید بر این که تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور در سال ۱۴۰۲برای نخستین بار در صنعت خودرو توانست با رویکرد رضایتمندی مشتری و همچنین ارایه خدماتی مبتنی بر سرعت، کیفیت، هزینه تحلیل و پایش مستمر مشتریان جایگاه ۴ ستاره و ممتاز را کسب کند، تصریح کرد: در تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور با استفاده از تجهیزات، ابزار آلات مدرن و به روز و همچنین بهره برداری از منابع انسانی آموزش دیده و با تجربه و با در دسترس بودن قطعات یدکی فرایندهای سرعت و کیفیت خدمات محقق شده است. همچنین امکاناتی جهت آسایش مشتریان همچون کافی شاپ مدرن و رویت خودرو در حین تعمیرات نیز برای مشتریان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: تدوین سیستم برنامه ریزی تعمیرات مبتنی بر ظرفیت های موجود با اخذ راحت سیستم نوبت دهی از طریق اپلیکیشن، تماس تلفنی، سایت و مراجعه حضوری، انجام فرایند پذیرش و ترخیص را برای مشتریان بسیار راحت و آسان کرده است.
مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن با بیان این که در تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور در صورت طولانی شدن تعمیرات بیشتر از ۸ ساعت خودروی جایگزین تمام برقی در اختیار مشتریان قرار می گیرد، گفت: همچنین بعد از انجام تعمیرات همه فرایندهای پذیرش و ترخیص نظرسنجی و مورد پایش قرار می گیرد و در صورت عدم رضایت، اقدامات لازم با هدف کسب رضایت مجدد انجام می شود..
وی یادآور شد: قابل ذکر است از برنامه های طرح ریزی شده برای بهبود در تعمیرگاه مرکزی افزایش حجم پذیرش با ایجاد استانداردهای جدید در تعمیرگاه مرکزی است.