کد خبر: ۶۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
با رویکرد رضایتمندی مشتریان محقق شد؛ 

کسب جایگاه ممتاز ۴ ستاره تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن 

مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن از کسب جایگاه ۴ ستاره و ممتاز این تعمیرگاه در سال ۱۴۰۲ با رویکرد رضایتمندی مشتریان و همچنین ارایه خدماتی مبتنی بر سرعت، کیفیت، هزینه تحلیل و پایش مستمر مشتریان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خودروکار -  رضا برزگر افزود: همه ساله توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
شرکت های عرضه کننده خودرو و نمایندگی های مجاز آن ها توسط وزارت صمت از طریق تدوین دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: از این رو شرکت های عرضه کننده خدمات پس از فروش گروه بهمن توانستند در سال ۱۴۰۲ از نظر جایگاه، از رتبه بسیار برتری برخوردار باشند که تعمیرگاه مرکزی و سایر عاملیت ها نقش حایز اهمیتی در کسب این جایگاه داشتند.

کسب جایگاه ممتاز ۴ ستاره تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن 
برزگر با تاکید بر این که تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور در سال ۱۴۰۲برای نخستین بار در صنعت خودرو توانست با رویکرد رضایتمندی مشتری و همچنین ارایه خدماتی مبتنی بر سرعت، کیفیت، هزینه تحلیل و پایش مستمر مشتریان جایگاه ۴ ستاره و ممتاز را کسب کند، تصریح کرد: در تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور با استفاده از تجهیزات، ابزار آلات مدرن و به روز و همچنین بهره برداری از منابع انسانی آموزش دیده و با تجربه و با در دسترس بودن قطعات یدکی فرایندهای سرعت و کیفیت خدمات محقق شده است. همچنین امکاناتی جهت آسایش مشتریان همچون کافی شاپ مدرن و رویت خودرو در حین تعمیرات نیز برای مشتریان پیش بینی شده است.

کسب جایگاه ممتاز ۴ ستاره تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن 
وی ادامه داد: تدوین سیستم برنامه ریزی تعمیرات مبتنی بر ظرفیت های موجود با اخذ راحت سیستم نوبت دهی از طریق اپلیکیشن، تماس تلفنی، سایت و مراجعه حضوری، انجام فرایند پذیرش و ترخیص را برای مشتریان بسیار راحت و آسان کرده است.
مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن با بیان این که در تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور در صورت طولانی شدن  تعمیرات بیشتر از ۸ ساعت خودروی جایگزین تمام برقی در اختیار مشتریان قرار می گیرد، گفت: همچنین بعد از انجام تعمیرات همه فرایندهای پذیرش و ترخیص نظرسنجی و مورد پایش قرار می گیرد و در صورت عدم رضایت، اقدامات لازم با هدف کسب رضایت مجدد انجام می شود..

کسب جایگاه ممتاز ۴ ستاره تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن 
وی یادآور شد: قابل ذکر است از برنامه های طرح ریزی شده برای بهبود در تعمیرگاه مرکزی افزایش حجم پذیرش با ایجاد استانداردهای جدید در تعمیرگاه مرکزی است.

برچسب ها: بهمن
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار