به گزارش خودروکار، اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک با حضور در تعمیرگاههای مرکزی شماره 2 سایپا واقع در سه راه آذری و تعمیرگاه مرکزی شماره 6 واقع در باقرشهر، ضمن گفتوگو با مشتریان، در جریان روند خدمات رسانی به آنها قرار گرفت.
مدیرعامل سایپایدک در جریان این بازدید ضمن قدردانی و تشکر از فعالیتهای کارکنان و تعمیرکاران تعمیرگاههای مرکزی افزود: افزایش کیفیت خدمات در تعمیرگاههای مرکزی، افزایش ظرفیت پذیرش، سرعت در ترخیص و تحویل خودرو به مشتریان و تکریم بیش از پیش مشتریان، از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت رضایت مشتریان و تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر این امر مهم، تمام تلاش ما در سازمان خدمات پس از فروش سایپا بر افزایش رضایت مشتری متمرکز شده و کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش برای نخستین بار، بیانگر مسیر درست ما در این فرآیند است.
مدیرعامل سایپایدک گفت: با برنامهریزیهای انجام شده، تعداد خودروهای متوقف در تعمیرگاههای مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه شده و در تلاش هستیم که آمار خودروهای متوقف را به حداقل برسانیم.
حسینی همچنین با اشاره به استفاده از تجهیزات پیشرفته در تعمیرگاههای مرکزی سایپایدک، بر ضرورت ارتقاء دانش فنی تعمیرکاران و کارشناسان فنی تاکید کرد و گفت: آموزش مداوم و پیوسته دانش فنی و حرفهای کارکنان یک ضرورت مهم است که ارتباط مستقیمی با توسعه فرهنگ مشتریمداری دارد.
وی با تاکید بر اهمیت و نقش خدمات پس از فروش بر افزایش ارزش و اعتبار برند سایپا، گفت: باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا رضایت مشتریان گروه خودروسازی سایپا در بالاترین سطح ممکن فراهم شود.