کد خبر: ۶۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲

رشد ۳۶ درصدی تامین قطعات خدمات پس از فروش از سوی شرکت سازه گسترسایپا

مدیرعامل شرکت سازه گسترسایپا گفت: در راستای اهداف گروه خودروسازی سایپا، با پایش و کنترل فرآیندها و اجرای رویکردهای مشتری‌محور، ضمن عبور از رکورد قبلی و دستیابی به رشد 36 درصدی تأمین قطعات خدمات پس از فروش مشتریان (وارانتی)، توانستیم رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنیم.

رشد ۳۶ درصدی تامین قطعات خدمات پس از فروش از سوی شرکت سازه گسترسایپابه گزارش خودروکار، محمدعلی حیاتی با بیان اینکه بر اساس استراتژی گروه سایپا و با همت بخش‌های تأمین، تضمین کیفیت، مهندسی، فروش، برنامه ریزی و لجستیک، رکورد دیگری در تأمین قطعات یدکی دوره (وارانتی) مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش به ثبت رسید، افزود: با شناسایی و رصد مداوم تأمین قطعات بحرانی و انجام پیگیری‌های لازم در سال ۱۴۰۳، روند تأمین قطعات با گذر از رکورد قبلی، رشد ۳۶ درصدی را تجربه کرده که این دستاورد مهم در حوزه مشتری محوری است.

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار