به گزارش خودروکار - این در حالیست که واردات این دست اتوبوسها از همان ابتدا مخالفان سرسختی هم داشت. مخالفانی که معتقد بودند واردات اتوبوس از چین کار درستی نیست و باید خودروهای موردنیاز شهر تهران، از ساکنان آبی یا نارنجیپوش جاده مخصوص تأمین شود.
آنطور که مهدی بابایی میگوید، بخشی از این مخالفان در بدنه پارلمان شهری برای جلوگیری از واردات این اتوبوسها، تمام تلاش خود را به کار بستند؛ از کارشکنی در تصویب موضوع گرفته تا فشار به فرمانداری و درگیر کردن دستگاههای نظارتی.
این عضو شورای شهر تهران معتقد است اگر سنگاندازیها نبود، واردات اتوبوسهای برقی به پایتخت خیلی زودتر از اینها انجام پذیرفته و شهروندان کمتر در صفوف طولانی اتوبوس معطل میشدند.