کد خبر: ۶۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو تبریز تصریح کرد:

نقش راهبردی زامیاد در توسعه زنجیره تامین و تولید

استاندار آذربایجان شرقی، نقش شرکت زامیاد در توسعه و تکمیل زنجیره تامین و تولید را کلیدی و راهبردی بیان کرد.

نقش راهبردی زامیاد در توسعه زنجیره تامین و تولیدبه گزارش خودروکار -  بهرام سرمست، استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه گروه سایپا و محصولات شرکت زامیاد در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، ضمن ارزیابی مثبت از تنوع محصولات این شرکت، نوآوری و توانمندی را ویژگی مهم زامیاد دانست و افزود: تنوع سبد محصولات و نیز نوآوری در کاربری‌سازی های مختلف به پشتوانه توانمندی فنی و تولیدی می تواند منجر به تسریع روند زنجیره تامین شود.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه جامع توسعه استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز قطب صنعت خودرو و قطعه سازی است و گسترش همکاری ها با شرکت های قدیمی همچون زامیاد می تواند منجر به شکوفایی بیشتر استان در این صنعت شود.

استاندار آذربایجان شرقی، ظرفیت های شهر تبریز در بخش صنعت و کشاورزی را ویژه دانست و اضافه کرد: توسعه و گسترش صنایع مذکور در رسیدن به اهداف مدنظر، در گروی تعامل بیشتر با تامین کنندگان و تولیدکنندگان مهم و موثر در حوزه تولید همچون زامیاد است.

گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو ایران از هفدهم مهر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز آغاز شده و تا بیستم ادامه دارد و شرکت زامیاد و ایران کاوه از گروه سایپا در سالن امیرکبیر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

برچسب ها: سایپا
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار