کد خبر: ۶۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

آغاز فروش نقدی و اعتباری ۶ محصول بهمن دیزل با مشارکت بانک سینا+ قیمت 

شرکت بهمن دیزل با مشارکت یکی از بانک های کشور، فروش نقدی-اعتباری ۶ محصول خود با پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی از طریق درگاه های عاملیت را آغاز کرد. 

به گزارش خودروکار - به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه شرکت بهمن دیزل با بانک سینا، پیش‌ ثبت‌نام کامیون های فورس و امپاور همراه با کاربری با پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۱۷ مهرماه از طریق پرتال ایرانی کار به آدرس https://bahman.iranecar.com آغاز شد.
در این طرح که تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ادامه دارد، کامیون فورس ۶ تن خواب‌دار و بدون خواب، فورس ۸.۵ تن، فورس ۱۲ تن، کامیون امپاور BD۳۹۰ باری و کمپرسی با کاربری، قابل پیش‌ثبت‌نام است.
در این مرحله تنها پیش ثبت نام انجام و نیازی به پرداخت مبلغ نیست و پس از اعتبارسنجی بانک سینا زمان پرداخت به واجدان شرایط اعلام خواهد شد.
زمان تحویل محصولات ۴۵ و ۶۰ روزه با نرخ سود تسهیلات ۲۳ درصدی پیش بینی شده است. در این طرح کمترین پیش‌پرداخت در طرح فروش نقدی-اعتباری کامیون فورس با مبلغ ۶۳۰ میلیون تومان و بیشترین پیش‌پرداخت ۷۶۰ میلیون تومان تعیین شده است.
پیش‌پرداخت تعیین شده برای کامیون BD۳۰۰ باری و کمپرسی نیز یک میلیارد و ۲۰۰ تا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. 

آغاز فروش نقدی و اعتباری ۶ محصول بهمن دیزل با مشارکت بانک سینا+ قیمت 
کامیون فورس ۶ تن 
در این طرح فروش کامیون فورس ۶ تن با ۷ کاربری یخچال دار، مسقف فلزی، مسقف چادری بغلدار بازشو فلزی، مسقف ایزوله، بغلدار بازشو فلزی، باری چوبی با روکش فلزی و باری فلزی با قیمت های متفاوت عرضه شده است.
کامیون فورس ۶ تن با کاربری یخچال دار مبلغ دو میلیارد و ۴۹۹ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۶۵۰ تومان، با کاربری مسقف فلزی مبلغ دو میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۴۱ تومان، با کاربری مسقف چادری بغل دار بازشو فلزی با قیمت دو میلیارد و ۱۷۱ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۹۴۹ تومان، کاربری مسقف ایزوله با قیمت دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۷۰ تومان، کاربری بغلدار بازشو فلزی با قیمت دو میلیارد و ۸۹ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۶۲۱ تومان، کاربری باری چوبی با روکش فلزی با قیمت دو میلیارد و ۱۳۴ میلیون ۶۹۳ هزار و ۸۵۸ تومان و کاربری باری فلزی با قیمت دو میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۸۲ تومان عرضه می‌شود.
مبلغ پیش‌پرداخت برای هر مدل به صورت یکسان، ۳۰ درصد پیش بینی و ۷۰ درصد باقی‌مانده تسهیلات با نرخ کارمزد ۲۳ درصد خواهد بود. 

آغاز فروش نقدی و اعتباری ۶ محصول بهمن دیزل با مشارکت بانک سینا+ قیمت 
کامیون امپاور BD۳۰۰ باری 
کامیون BD۳۰۰C باری هم با ۶ کاربری یخچال دار به قیمت ۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان، با کاربری مسقف فلزی به قیمت ۴ میلیارد و ۴۹ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۶۷۴ تومان، با کاربری مسقف چادری بغل بازشو فلزی به قیمت ۴ میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۴۰۰ تومان، با کاربری مسقف ایزوله به قیمت ۴ میلیارد و ۷۶ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۴۰۰ تومان، با کاربری باری چوبی با روکش فلزی به قیمت ۴ میلیارد و ۳۶ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۹۲ تومان و با کاربری باری فلزی به قیمت ۴ میلیارد و ۴۲ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۹۳۰ تومان عرضه شده است‌.
پیش پرداخت ۳۰ درصدی و تسهیلات ۷۰ درصدی و تحویل ۶۰ روزه از نکات مهم عرضه کامیون امپاور در  این طرح است. 
کامیون امپاور BD۳۰۰ کمپرسی 
کامیون امپاور BD۳۰۰D کمپرسی نیز آخرین محصول بهمن دیزل در این طرح فروش است که با قیمت ۴ میلیارد و ۷۵ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۲۰۰ تومان قابل ثبت سفارش است.
خودروهای عرضه شده در این طرح که با مشارکت بانک سینا انجام می‌شود تنها با کاربری عرضه خواهد شد و متقاضیان امکان انتخاب بازپرداخت اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه را دارند. 
مهمترین ویژگی این طرح، تملک خودرو با پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی بوده و متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به وبسایت فروش گروه بهمن به آدرس https://bahman.iranecar.com مراجعه کنند.

برچسب ها: بهمن
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار