کد خبر: ۶۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
شهر آفتاب، میزبان برقی‌های ایران‌خودرو دیزل؛ 

حضور ایران‌خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل عمومی تهران با محوریت نمایش خودروهای برقی

ایران‌خودرودیزل بزرگ‌ترین‌ خودروساز تجاری کشور با رویکرد برقی‌سازی محصولات در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران که در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آفتاب تهران برگزار می شود، حضوری فعال دارد.  

حضور ایران‌خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل عمومی تهران با محوریت نمایش خودروهای برقیبه گزارش خودروکار - این مجموعه صنعتی در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری امسال، علاوه بر نمایش محصولات تولیدی خود نظیر کامیونت آرنا پلاس، ون وانا و پیکاپ اتوماتیک بنزینی و اتوبوس برقی 12 متری، محصول جدید ون توانو را نیز در معرض دید عموم قرار داده است. اما نقطه عطف حضور ایران خودرو دیزل در این نمایشگاه، نمایش محصولات برقی در رده‌های مختلف نظیر: اتوبوس 18 متری، مینی بوس 23 نفره، ون مسافری و مینی ون باری K3 برای نخستین بار در کشور است.  

 این گزارش حاکیست، ایران‌خودرو‌دیزل براساس رویکردهای کلان کشور و احساس نیاز به استفاده از خودروهای برقی به ویژه در ناوگان حمل و نقل عمومی، خودروهای جدید خود را به منظور بازارسنجی و بررسی میزان استقبال سازمان ها و نهادهای مرتبط با حوزه حمل و نقل و همچنین آحاد مختلف مردم به این نمایشگاه آورده است. در حال حاضر اتوبوس‌های برقی ایران‌خودرو‌دیزل در شهرهای مختلف کشور نظیر کرج، اراک و ... در حال تردد است که این امر نشان از رویکرد توسعه خودروهای برقی توسط این خودروساز دارد.  

 بیستمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی، خودرو‌های تجاری، خدمات شهری، ماشین‌آلات و صنایع‌وابسته با هدف گرد هم آوردن و نمایش دستاوردها و توانمندی‌های فعالان این حوزه، ۱۱ تا ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب تهران برگزار می‌گردد که ایران‌خودرو‌دیزل در سالن A5 پذیرای حضور بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

ایران خودرو دیزل

برچسب ها: ایران خودرو
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار