کد خبر: ۶۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵

تورنمنت بزرگ فوتبال باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام در سراسر کشور

رویدادی ورزشی بزرگ باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام برای مشتریان این برند به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خودروکار، مسابقات فوتبال باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام با حضور 32 تیم 7 نفره که همگی از مشتریان محصولات ام‌وی‌ام هستند آغاز شده، این تورنمنت با صعود تیم‌های برنده ادامه پیدا می‌کند تا در نهایت، دو تیم برتر به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند. این مسابقات از روز 28 شهریور همزمان در سراسر کشور آغاز شده و پس از 3 هفته در تاریخ 12 مهر مسابقه فینال برگزار می‌شود. 
مسابقات فوتبال باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام (MCFC) با حضور بیش از 220 نفر از خانواده 700 هزار نفری مشتریان برند MVM حاضر خواهند بود و در رقابتی جذاب و هیجان انگیز، پیکار خواهند کرد. باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام جوایز متعدد و ارزشمندی برای این تورنمنت در نظر گرفته است که در انتهای تورنمنت به تیم‌های برتر ا هدا می‌شود.
شرکت مدیران خودرو، دارای بزرگ‌ترین خانواده مشتریان در میان شرکت‌های خودرویی خصوصی در کشور است و باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام همواره با برگزاری رویدادهای مفرح و جذاب در تلاش است تا تعاملی مستمر با مشتریان داشته باشد. همراهی شرکت مدیران خودرو با مشتریان در هنگام خرید محصول قطع نمی‌شود، این شرکت با افزایش تعداد نماندگی‌های پس از فروش، ارائه خدمات بهتر و برگزاری رویداد‌های مختلف ارتباط خود با مشتریان را حفظ کرده و به دنبال جلب رضایت حداکثری آنان است. 
 تورنمنت بزرگ فوتبال باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام در سراسر کشور
برگزاری رویدادهای متنوعی از این جنس موجب می‌شود تا مشتریان فرصتی ارزشمند برای بیان دغدغه‌‌های خود به صورت مستقیم و چهره به چهره با مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو داشته باشند. باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام از ابتدای آغاز به کار خود، در کنار برگزاری رویداد‌های متنوع برای مشتریان این برند، در راستای مسئولیت اجتماعی خود فعالیت‌های موثری در خصوص تحصیل کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست انجام داده و البته فعالیت‌های خیریه این واحد با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.
حمایت از رویداد‌های ورزشی یکی از برجسته‌ترین اهداف برند ام‌وی‌ام است، در سال گذشته مسابقات تنیس و اسکی توسط برند ام‌وی‌ام برگزار شد و در همین راستا بخشی از فعالیت‌های باشگاه مشتریان این برند نیز برپایه رویدادهای ورزشی خواهد بود. 
 تورنمنت بزرگ فوتبال باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام در سراسر کشور
انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار