کد خبر: ۶۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
با هدف بهبود کیفی محصولات سایپا صورت گرفت؛

برگزاری سمینار تبیین فرآیند‌های کیفی زنجیره تامین از سازنده تا خودروساز

سمینار تبیین فرآیندهای کیفی زنجیره تامین از سازنده تا خودروساز، با هدف ارتقاء سطح کیفی به خصوص در محصولات جدید الکترونیکی و دیجیتال، برگزار شد.

برگزاری سمینار تبیین فرآیند‌های کیفی زنجیره تامین از سازنده تا خودروسازبه گزارش خودروکار -    امیرحسین طیبی، مدیر مطالعات راهبردی و رسانه گروه سایپا در سمینار تبیین فرآیندهای کیفی زنجیره تامین از سازنده تا خودروساز به تعداد قابل توجه شرکت‌های دارای گواهینامهIATF  (واکنش سریع خودروسازی بین المللی) در زنجیره تأمین خودروسازان ایران در مقایسه با کشورهای پیشرو اشاره کرد و گفت: الزامات کنترل دیجیتال در قطعات الکترونیکی و OPTION (امکانات اضافه) در نظام‌نامه‌های کیفی SPAS (سیستم تایید و تصویب مواد ٫قطعه سایپا) از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

همچنین در این نشست داریوش گل محمدی، قائم مقام اجرایی مدیرعامل شرکت سایپاسیتروئن به اهمیت مقوله کیفیت پرداخت و گفت: ضرورت دارد کیفیت در زنجیره تأمین به شکل گسترده نهادینه شود و در این گذار هماهنگی بین بازوهای کیفیت و تعامل با یکدیگر اهمیت به‌سزایی دارد.

 

وحید اردستانی، رئیس اداره کنترل کیفیت سازه گستر نیز به تبیین فرآیند کنترل کیفیت در حوزه زنجیره تأمین، مدیریت عیب یابی روزانه فرآیند  (DMD)، تأثیر طراحی مهندسی در کیفیت و توسعه محصول به روش STAGE GATE (مسیری ساختاریافته برای توسعه محصول موثر) پرداخت.

 

گفتنی است،‌ سمینار تبیین فرآیندهای کیفی زنجیره تامین از سازنده تا خودروساز با حضور جمعی از مدیران سایپا، معاونین و مدیران سازه گستر و مدیران مرتبط شرکت‌های قطعه ساز و خدمات مهندسی، در سالن اجتماعات شرکت سازه گستر برگزار شد.

 

سایپانیوز

 

برچسب ها: سایپا
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار