کد خبر: ۶۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
تحویل به موقع سهند کلید خورد 

آغاز رقابت سدان تازه وارد پارس خودرو با ورود به بازار

سهند، تازه ترین محصول شرکت پارس خودرو در حالی به ‌عنوان فیس‌لیفت ارتقایافته از پلتفرم X200 طراحی و به تولید رسیده که تمامی تعهدات موجود آن انجام و هیچ تاخیری در تحویل وجود ندارد.

آغاز رقابت سدان تازه وارد پارس خودرو با ورود به بازاربه گزارش خودروکار - سهند پارس خودرو با تکیه بر این پلتفرم جدید، طراحی به‌روزتر و مدرن‌تری داشته و به همین دلیل برخی از ایراداتی که پیش از این و با طراحی ساینا وجود داشت، در این خودرو رفع شده است.
براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در پارس خودرو قرار است، سهند در تیپ‌های مختلفی به تولید برسد تا پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان باشد. تاکنون تمامی تعهدات موجود در زمینه این خودرو از سوی پارس خودرو و تحویل ها به موقع انجام شده است.
یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت سایپا سهند در کنار طراحی بهبود یافته آن، مشخصه‌های فنی است.
نگاهی به این خودرو نشان می دهد که جلو پنجره مشکی سهند سایپا طراحی بسیار زیبایی دارد که تا کنار چراغ‌های جلو آن کشیده شده است. سپر نیز طراحی خوبی دارد و داخل آن دو چراغ مه‌شکن تعبیه شده‌ و کاپوت با طراحی دلنشین و منحصربه‌فرد، نمایی زیبا، اسپرت و جوان‌پسند به بخش جلویی سایپا سهند داده است.
نمای عقبی این خودرو با چراغ‌های باریک دو رنگ و صندوق با طراحی اسپرت زیبا و جوان‌پسند است.
طراحی داخلی سایپا سهند نسبت به سایر محصولات سایپا مانند کوییک و ساینا، تغییرات زیادی کرده به طوری که در بخش وسط داشبورد جلویی دو دریچه تهویه دایره‌ای شکل قرار گرفته‌ که یک مانیتور ۷ اینچی بر روی آن تعبیه شده است.
خودرو سهند نسبت به برخی از محصولات مشابه و هم‌رده، مزایای بسیار جذابی دارد و به همین دلیل هم بسیاری از افراد به جای ثبت نام ساینا یا برخی دیگر از محصولات مشابه، خودرو سهند را انتخاب کرده‌اند. از جمله مهم‌ترین مزایای ماشین سهند طراحی بدنه مدرن‌تر و جذاب‌تر نسبت به سایر خودروهای هم‌رده، کابین و اتاق داخلی زیباتر نسبت به محصولات مشابه، آپشن‌ها و امکانات بیشتر نسبت به سایر خودروهای هم‌رده و  تقویت قدرت موتور و گشتاور آن اشاره کرد.
یکی از مزیت های سهند استفاده از متریال مرغوب برای طراحی بدنه داخلی است که در کنار طراحی ارگونومی و زیبای صندلی و فرمان اسپرت با دکمه‌های کنترلی روی آن این خودرو را به یک گزینه اقتصادی جذاب تبدیل کرده است.صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، سیستم تهویه از نوع اتوماتیک و تریم داخلی دو رنگ و زیبا نیز از دیگر امکانات سهمد به شمار می رود این در حالیست که کیسه هوای راننده و سرنشین، چراغ رانندگی در روز DAY Light، انطباق با آخرین الزامات ۸۵ گانه سازمان ملی استاندارد در حوزه خودرو و سیستم پایش فشار تایر Tpms نیز از دیگر امکانات این خودرو است.

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار