کد خبر: ۶۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

آرین دیزل ۱۲ ساله شد

شرکت آرین دیزل در سال 1391 با هدف تحول در صنعت خودروهای تجاری تأسیس شد و امروز توانسته با تلاش و تعهد بی‌وقفه به ارائه محصولات و خدمات باکیفیت در صنعت خودروهای تجاری، جایگاه ویژه‌ای در بازارخودروهای تجاری به‌ دست آورد و به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شود.

به گزارش خودروکار؛ در متن اطلاعیه این شرکا به مناسبت این روز منتشر شده آمده؛ امروز با افتخار و شادی، دوازدهمین سالگرد تأسیس شرکت آرین دیزل را جشن می‌گیریم. شرکت آرین دیزل با تلاش و تعهد بی‌وقفه به ارائه محصولات و خدمات باکیفیت در صنعت خودروهای تجاری، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازارخودروهای تجاری به‌ دست آورد و به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شود.

شرکت آرین دیزل در سال 1391 با هدف تحول در صنعت خودروهای تجاری تأسیس شد. از تولید نخستین محصول تا به‌روزترین فناوری‌ها، آرین دیزل همیشه تلاش کرده تا نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده کند و به اعتماد آنان پاسخ دهد.

پس از تأسیس در سال 1391، آرین دیزل با تعریف استانداردهای جدید در کیفیت، رضایت و ارزش مشتری، تبدیل به نیرویی محرک در بخش خودروهای تجاری شد. یک سال پس از تأسیس شرکت، آرین دیزل شراکت خود با JAC Motors را شروع و در سال 1393 واردات خودروهای تجاری سبک با برند JAC را آغاز کرد. سبد اولیه محصولات آرین دیزل دربرگیرنده محصولاتی از سری N شرکت JAC شامل کامیونت‌های 6/5 تن، 6 تن، 5/7 تن و 2/8 تن بود.

با توسعه شرکت، بلندپروازی‌های آرین دیزل ادامه پیدا کرد و تصمیم بر آن شد که آرین دیزل صرفاً واردکننده این محصولات تجاری نباشد، بلکه در راستای تولید محصولات نیز قدم بردارد. این تفکر منجر به خرید سایت تولیدی شهرستان خمین شد. علیرغم چالش‌های موجود در بخش تولید، آرین دیزل سه محصول تجاری سبک JAC – کامیونت‌های N60، N85 و N90 – و همچنین ون Sunray را به بازار معرفی کرد.

سه سال بعد و در پی آغاز همکاری راهبردی با شرکت SHACMAN، آرین دیزل تحت برند SHACMOTO وارد حوزه خودروهای تجاری سنگین شد. این همکاری موجب شد تا آرین دیزل محصولاتی از قبیل کشنده تک محور X5000، کامیون باری جفت محور X5000L و همچنین کامیون کمپرسی جفت محور X5000D را به سبد محصولات خود اضافه کند و حضور خود در بازار خودروهای تجاری را استحکام بخشد. 

امروز آرین دیزل تبدیل به یک سازمان چند وجهی در صنعت خودروهای تجاری شده است و دارای شبکه فروش و خدمات پس از فروش با 30 نماینده در سرتاسر کشور است. از دستاوردهای اخیر آرین دیزل می‌توان تبدیل شدن به دومین تولیدکننده خودروهای تجاری سبک در سال 1401 و 1402 از حیث تعداد فروش و تولید را نام برد. مطمئناً بدون کمک 300 متخصصی که در حال حاضر در آرین دیزل مشغول به خدمت هستند، دستیابی به چنین اهدافی میسر نبود.

با نگاه به آینده، آرین دیزل تمرکز خود را بر روی توسعه سبد محصولات قرار داده است و تصمیم به معرفی یک کشنده اقتصادی و همچنین یک کشنده مدرن و زیبا با همکاری شرکت SHACMAN و 4 محصول جدید در بخش کامیونت‌ها با همکاری شرکت JAC در آینده‌ای نزدیک گرفته است. این شرکت مشتاقانه درانتظار پروژه‌های آتی خود است و متعهد است که تعالی را در کلیه جنبه‌های عملیات خود سرلوحه امور قرار دهد.

در شرکت آرین دیزل ما به ارزش‌هایی چون کیفیت، نوآوری، و مشتری‌مداری پایبند هستیم. این ارزش‌ها نه تنها در محصولات و خدمات ما بلکه در تعاملات روزمره با مشتریان، همکاران، و شرکای تجاری تجلی می‌یابند. ما اعتقاد داریم که موفقیت پایدار از تعهد به این اصول حاصل می‌شود.

در این لحظه ویژه، مایلیم از همه مشتریان، کارکنان، و شرکای تجاری که ما را در این مسیر همراهی کرده‌اند، صمیمانه تشکر کنیم. بدون حمایت شما، دستاوردهای ما ممکن نمی‌بود.

با امید به آینده‌ای روشن‌تر، ما به مسیر خود ادامه می‌دهیم و متعهد به ارائه بهترین‌ها هستیم.

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار