کد خبر: ۶۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

نمایندگی استاندارد لاماری در زاهدان افتتاح شد

نمایندگی استاندارد فروش لاماری در شهر زاهدان آغاز به کار کرد و به این ترتیب تعداد نمایندگی‌های استاندارد این برند در کشور به عدد نوزده رسید.

نمایندگی استاندارد لاماری در زاهدان افتتاح شد

به گزارش خودروکار - امیر صرافی؛ مدیر بازاریابی برند لاماری در مراسم  افتتاحیه این نمایندگی ضمن اشاره به سابقه گروه آرین در حوزه واردات خودرو از سال 1390 خاطرنشان کرد: این شرکت پس از لغو واردات در سال 1397، فعالیت خود را با تولید و عرضه یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای کشور یعنی لاماری ایما در سال 1400 ادامه داد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش لاماری به عنوان بازوهای اجرایی این برند در تعامل با مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت‌ به آنان، به سابقه نمایندگی آذرخشی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های خودرویی در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد.
در افتتاح نمایندگی لاماری در این شهر، محصولات لاماری ایما و  لاماری ایما هیبرید به نمایش گذاشته شد. 
نمایندگی لاماری کد 5401 با مدیریت مهدی آذرخشی بجستانی و با وسعت 400 متر مربع در منطقه خیابان خیابان بهداشت زاهدان به‌صورت تخصصی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان برند لاماری در شهر زاهدان است.
خدمات پس از فروش لاماری در این شهر نیز در تعمیرگاه این نمایندگی واقع در منطقه خیابان امام خمینی ارائه می‌شود و استانداردسازی آن نیز مطابق دستورالعمل‌های شرکت آرین پارس موتور به‌زودی انجام می‌شود.

 

 

نمایندگی استاندارد لاماری در زاهدان افتتاح شد

 

 

 

 

برچسب ها: لاماری
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار