کد خبر: ۶۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

پارکینگ مینابی با ظرفیت ۴۲۰ دستگاه خودرو در آستانه افتتاح

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح پارکینگ مینابی در محدوده منطقه ۱۵ تهران و مجاورت بزرگراه امام علی (ع) تا پایان تیرماه خبر داد.

پارکینگ مینابی با ظرفیت ۴۲۰ دستگاه خودرو در آستانه افتتاحبه گزارش خودروکار - هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران  با بیان اینکه آخرین اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای تکمیل پارکینگ مینابی در محدوده منطقه 15 در حال انجام است، از پیشرفت 98 درصدی عملیات اجرایی این پروژه خبر داد.

وی اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، اجرای رنگ نما و المان‌های داخلی پارکینگ به همراه نصب 10 درصد باقیمانده تجهیزات اعلام و اطفاء حریق، طی روزهای آتی به اتمام می‌رسد تا این پروژه به‌‌زودی تحویل بهره‌بردار و متعاقباً شهروندان شود.

حق‌بین درباره ویژگی‌های این پروژه توضیح داد: پارکینگ مینابی با ظرفیت 420 خودرو در مجاورت بزرگراه امام علی(ع)، بعد از تقاطع خاوران (کنارگذر شهید ذوالفقاری) واقع شده است.

بیشتر بخوانید
"میدان جی" به مدت یک‌سال مسدود می‌شود

وی افزود: این پارکینگ 7 طبقه شامل 2 طبقه زیرزمین و 5 طبقه روی زمین با زیربنای 16300 مترمربع توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران اجرا شده و بهره‌برداری از آن با توجه به قرارگیری در یکی از محلات پرتراکم جمعیتی، افزایش سرانه پارکینگ‌های عمومی منطقه 15 و رفع بخشی از مشکلات شهروندان در زمینه تامین محل پارک خودرو را در پی خواهد داشت.

حق‌بین با اشاره به انجام این پروژه طی سال‌های متمادی تا پیش از سپردن مسئولیت اجرایی به بازوی تخصصی معاونت فنی و عمرانی از افتتاح پارکینگ‌های هفت‌گانه متمرکز بر مناطق کم‌برخوردار تهران با ظرفیت تجمیعی بیش از 3 هزار دستگاه توسط معاونت فنی و عمرانی تا پایان دوره ششم مدیریت شهری خبر داد.

برچسب ها: شهرداری‌
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار