کد خبر: ۶۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

فروش ویژه محصولات GAT با تخفیف نمایشگاهی

آرین پارس موتور از فروش همراه با تخفیف ویژه نمایشگاهی در روزهای برگزاری ۲۱ امین نمایشگاه خودرو شیراز خبر داد.

به گزارش خودروکار -  رضا حصاري زنوزي، رئيس فروش قطعات يدكي آرين موتور با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به محصولات GAT با حضور در نمایشگاه و دریافت کد تخفیف و سپس مراجعه به نمایندگی آرین موتور در شیراز، می‌توانند نسبت به خرید انواع محصولات این برند اقدام کنند.

فروش ویژه محصولات GAT با تخفیف نمایشگاهی

وی همچنین درباره محصولات عرضه شده در نمایشگاه هم گفت: سبد کاملی از محصولات GAT در نمایشگاه عرضه می شود که می توان به دو نوع اوكتان هشت نقطه‌اي و سه نقطه‌اي، تميزكننده‌هاي سيستم سوخت‌رساني در سه مدل پلاس، معمولي و خودروهاي هيبريدي، كاتاليزورشوي، شست‌وشودهنده‌هاي موتور و اسپري تميزكننده دريچه گاز اشاره کرد.

 حصاری درباره شبكه توزيع محصولات GAT در سطح كشور گفت: تمامی نماينده‌هاي رسمي ميتسوبيشي و لاماري در کنار تعدادی فروشگاه معتبر تمامی محصولات ما را در سطح كشور عرضه می‌کنند. وی همچنین افزود: علاقه‌مندان به دریافت نمایندگی محصولات GAT با ارائه درخواست به شرکت آرین موتور توربو می‌توانند نسبت به دریافت نمایندگی فروش این محصولات اقدام کنند.  او همچنین ضمن اشاره به بازخورد مثبت مصرف‌کنندگان محصولات GAT در خودروهای لاماری گفت: اين محصول عملكرد سيستم سوخت‌‌رسانی را ارتقا می‌دهد.

فروش ویژه محصولات GAT با تخفیف نمایشگاهی
 حصاری ادامه داد: سبد محصولات بنزيني‌ GAT تقريبا تكميل است، و آرین موتور توربو در تمامی حوزه‌های مرتبط با سيستم سوخت‌رساني، در بين رقبا محصول سطح بالایی را ارائه می‌کند.


از نظر كيفيت و عملكرد، همچنين براي محيط زيست كمترين آسیب را داریم و با توجه به اين‌كه رسالت برند  لاماري نیز حفاظت از محيط زيست است، ارائه اين محصولات هم با همین خط‌مشي پیش می‌رود.  رئيس فروش قطعات يدكي آرين موتور در انتها نیز درباره برنامه‌های کلان این شرکت گفت: در حال رایزنی با خودروسازان و مونتاژ کاران کشور هستیم و به زودی محصولات GAT در نمایندگی‌های خودروسازان و مونتاژکاران فعال در کشور نیز عرضه خواهد شد.

فروش ویژه محصولات GAT با تخفیف نمایشگاهی

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار