کد خبر: ۶۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

ثبت نام جدید ۳ خودروی سایپا برای مالکان خودرو هم میسر شد

در طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا، امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور بیشتر از پنج سال میسر می باشد.

ثبت نام جدید ۳ خودروی سایپا برای مالکان خودرو هم میسر شدبه گزارش خودروکار -  پیش فروش محصولات سواری شرکت‌های سایپا و پارس خودرو برای ساینا S با استاندارد 85گانه،‌ کوییک GX-L با ترمز ESC و سهند S که زمان تحویل آنها دی‌ماه الی اسفندماه سال جاری است از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه (1403/03/23) آغاز می‌شود و این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

شرایط پیش فروش محصولات سواری برای دو خودرو ساینا Sبا استاندارد 85گانه و کوییک GX-L با ترمز ESC ویژه سه گروه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است و خودروی سهند S صرفا برای طرح عادی اجرا می‌شود.

متقاضیان با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com می‌توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ثبت‌نام در این طرح فروش، صرفاً از طریق آدرس ذکر شده، امکان‌پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضیان خواهد بود.

بیشتر بخوانید
آغاز فروش 3محصول سایپا از فردا 23 خردادماه + جدول

محدودیت ثبت نام:

1 - حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
2 - محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد.)
3 - امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور کمتر از پنج سال میسر نمی باشد.
4 - متقاضی طی 48 ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

برچسب ها: سایپا
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار