کد خبر: ۶۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

بازدید وزیر صمت از خودروسازی مانیان

نیسان ترا در نمایشگاه شیراز امروز ظهر رونمایی شد؛ صبح در قزوین وزیر از کارخانه بازدید کرد

بازدید وزیر صمت از خودروسازی مانیانبه گزارش خودروکار - سه‌شنبه ۲۲ خرداد، وزیر صمت به همراه معاونانش به بازدید خط تولید شاسی بلند ترا در کارخانه مانیان رفت. در حالی که همین روز حوالی ظهر این شاسی بلند در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد و در معرض بازدید عموم قرار گرفت. قد بلند گروه پرشیا موبیلیتی که در تست کویرنوردی متین‌آباد توسط اصحاب رسانه، امتحان خود را به خوبی پس داد. 
گروه پرشیا موبیلیتی (PMG) به دنبال سرعت بخشیدن در تولید و عرضه این محصول است و بر این اساس اولین نسخه‌های آزمایشی تولیدی ترا با حضور مدیران شرکت پرشیاخودرو و شرکت شتابران خودرو به عنوان شریک تجاری جدید این مجموعه و جمعی از مسئولان و مقامات دولتی از خط تولید این شرکت با موفقیت خارج شد.
*در بازدید وزیر چه گذشت؟

عباس علی آبادی روز سه‌شنبه در جریان افتتاح شرکت خودروسازی مانیان در شهرستان آبیک،
از مسوولان و مجریان این شرکت درخواست داریم تا در مسیر استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت خودرو پیشگام باشند.

*آغاز تولید آزمایشی شاسی بلند ترا

با توجه به حجم تقاضا برای خودروی ترا در بازار کشورمان، سایت تولیدی شرکت پرشیا خودرو در آبیک قزوین با انجام تمهیداتی تولید این محصول را آغاز و به فرآیند آن سرعت بخشیده است. خطوط مونتاژ پیشرفته این کارخانه، ظرفیت تولید بالایی را برای این مهم داشته و کارکنان متخصص و با تجربه نیز با دقت و سرعت بالایی خودروها را مونتاژ می‌کنند تا کیفیت محصول نهایی تضمین شود.
از سوی دیگر، پرشیا خودرو به عنوان  عرضه کننده خودرو نیسان ترا در ایران، برنامه دقیقی برای عرضه این محصول تدوین کرده است و بر این اساس پس از اخذ تمامی مجوزهای لازم و انجام آزمون های استاندارد، نخستین محموله های نیسان ترا به زودی در بازار کشور عرضه خواهد شد. اخیرا مسئولان ارشد شرکت ژنگژو-نیسان نیز از کارخانه بازدید کردند تا از روند تولید و کیفیت و زیرساخت خدمات پس از فروش خودروهای مونتاژی در سایت تولیدی ایران اطمینان حاصل کنند. در حاشیه این مراسم، اولین دستگاه های تولیدی ترا با حضور آنها از خط تولید خارج شدند که نویدبخش آغاز یک همکاری موفق میان دو شرکت است.
گروه پرشیا موبیلیتی قصد دارد با تکیه بر شبکه گسترده نمایندگی های خود در سراسر کشور، نیسان ترا را به صورت گسترده در اختیار مشتریان قرار دهد. امید می رود این خودروی پرامکانات و با کیفیت بتواند جایگاه مناسبی در بازار کسب کند.

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار