کد خبر: ۶۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

سایپایدک عنوان مسئولیت پذیری اجتماعی سبز را کسب کرد

شرکت سایپایدک موفق به کسب عنوان "مسئولیت پذیری اجتماعی سبز" در بین شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا شد.

سایپایدک عنوان مسئولیت پذیری اجتماعی سبز را کسب کردبه گزارش خودروکار -  بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا در شاخص مسئولیت‌های اجتماعی و محیط زیستی، شرکت سایپایدک با توجه به فعالیت‌های انجام شده در راستای اجرای طرح هوای پاک در شبکه نمایندگی‌های خود در سراسر کشور، موفق به دریافت عنوان "مسئولیت پذیری اجتماعی سبز" در بین شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا شد.

بنابراین گزارش، در مراسمی که با حضور مدیران ارشد شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، لوح تقدیر مسئولیت پذیری اجتماعی سبز به شرکت سایپایدک اهدا شد و تلاش‌های این شرکت در راستای طرح هوای پاک مورد قدردانی قرار گرفت.

سایپایدک بنا به مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدامات متنوعی را در زمینه کاهش آلودگی هوا و گسترش هوای پاک انجام داده است که از آن جمله می‌توان به همکاری با شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی در خصوص تنظیم موتور و عیب یابی رایگان تاکسی‌های تهران در روز هوای پاک، اجرای طرح‌های فصلی در خصوص تعویض فیلتر هوا و فیلتر روغن خودروهای تولیدی گروه سایپا و تنظیم موتور و عیب‌یابی رایگان هفته هوای پاک اشاره کرد. همچنین این شرکت در راستای کاهش آلودگی‌های محیط زیست، اقدام به راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب و استفاده از آب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز کرده است.

 

برچسب ها: سایپا
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار