کد خبر: ۶۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

اولین ۹۱۱ هیبرید پورشه

پورشه سری جدیدی از مهم‌ترین‌ مدلش، ۹۱۱ را رونمایی کرد. در بین این مدل‌ها برای اولین بار یک مدل با قوای محرکه هیبرید عرضه می‌شود که به گفته کارخانه آلمانی شتاب و سرعتش نسبت به قبل بسیار بهتر است.

اولین ۹۱۱ هیبرید پورشهبه گزارش خودروکار - سیستم هیبرید پورشه با نمونه‌های موجود فرق دارد. در این ساختار موتور و باتری الکتریکی به جای نیرو دادن به چرخ‌ها به سیستم توربوی ماشین وصل است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۹۱۱ هیبرید سه ثانیه و حداکثر سرعتش ۳۱۲ کیلومتر در ساعت است.

قدرت موتور این مدل ۵۴۱ اسب‌بخار است. پورشه مثل همیشه ظاهر ۹۱۱ را تغییر زیادی نداده است. مهم‌ترین تغییر ترکیب تازه چراغ‌های جلو است. زیر چراغ‌ها هم پنل‌های متحرکی طراحی شده که در سرعت‌های پایین بسته است و هنگامی باز می‌شود که ماشین برای خنک‌کردن موتور به هوای بیشتر نیاز دارد.

 داخل خودرو با فناوری‌های جدید به‌روز شده است. برای اولین بار یک نمایشگر کاملا دیجیتال روبه‌روی فرمان است که راننده می‌تواند آن را به‌دلخواه تنظیم کند.

 اطلاعات بیشتر در نمایشگری ۱۲.۶اینچی روی داشبورد نشان داده می‌شود. ۹۱۱ هیبرید همراه مدل ۹۱۱ بنزینی از تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد. قیمت پایه ماشین در آلمان ۱۷۰هزار و ۶۰۰یورو (۱۸۵هزار دلار) است.

برچسب ها: پورشه
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار