کد خبر: ۶۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

کیای برقی جدید در راه آمریکا

کیا قصد دارد یک خودروی برقی غافلگیرکننده را به بازار آمریکا عرضه کند که کراس‌اوور است و EV۳ نام دارد و قیمت آن ۳۵هزار دلار است.
به گزارش خودروکار -  این خودرو در سال ۲۰۲۵ وارد بازار ایالات متحده خواهد شد و دارای قیمتی رقابتی است. هدف EV۳ پر کردن بخشی از شکاف بزرگ در بازار فعلی خودروهای الکتریکی است. 

در این بازار قیمت ارزان‌ترین تسلا از ۳۸هزار و ۹۹۰ دلار شروع می‌‌شود. برخی از مدل‌‌های برقی وجود دارند که دارای قیمت کمتری هستند اما معمولا قدیمی به شمار می‌روند.


EV۳به عنوان یکی از اولین خودروهای برقی واقعا مدرن و کم‌‌هزینه وارد بازار می‌‌شود. علاوه بر کیای جدید، شورولت اکوئینوکس الکتریکی که هفته گذشته عرضه شد، نقطه درخشان دیگری در بازار خودروهاست.

 نسخه ۳۴هزار و ۹۹۵دلاری این خودرو بیش از ۳۰۰مایل برد تخمینی را ارائه می‌دهد و واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی هفت‌هزار و ۵۰۰ دلاری است. خودروی موردنظر اواخر امسال برای سفارش در دسترس خواهد بود. 

 EV۳ کیا اما برای واجد شرایط بودن اعتبار هفت‌هزار و ۵۰۰ باید در آمریکای شمالی ساخته شود. به همین دلیل، کیا اعلام کرده در حال ارزیابی تولید خودروی موردنظر در خاک آمریکاست.
برچسب ها: کیا
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار