کد خبر: ۶۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

چه اتفاقی افتاده که قیمت پژو پارس افزایش یافته است؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس با طرح این پرسش که چه اتفاقی رخ داده که قیمت پژو پارس به این میزان افزایش یافته است، گفت: افزودن آپشن‌ به این خودرو را دلیل گرانی بیان می‌کنند این در حالی است که این آپشن‌ها در ایمنی خودرو تاثیر چندانی ندارد.
به گزارش خودروکار - بهروز محبی نجم‌آبادی  درباره قیمت خودروهای داخلی، گفت: شورای رقابت دستورالعمل قیمت خودرو را براساس اسناد حسابرسی شده، ارائه کرده است؛ نقد درستی درباره اینکه خودروسازی‌های داخلی پرهزینه خودرو تولید می‌کنند، وجود دارد در واقع هزینه تمام شده این صنعت بالا است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد هیات تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها، ادامه داد: باید مشخص شود که چرا قیمت تمام شده تولید خودرو در کشور بالا است و راهکارهای رفع این مشکل چیست.

وی با بیان اینکه دولت باید قانون ساماندهی صنعت خودرو که توسط مجلس تصویب شده را اجرایی کند، اضافه کرد: دست دولت دراین قانون باز است و می‌تواند به هر شیوه و طریقی که می‌خواهد مانند واردات خودروهای نو و کارکرده،ظرفیت خودروهای موجود در مناطق آزاد و... بازارخودرو را ساماندهی کند این در حالی است که دولت به وظیفه خود عمل نکرده است؛ چرا برای واردات خودرو ارز موردنیاز در نظر گرفته نمی‌شود؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم درباره افزایش قیمت پژو پارس، تصریح کرد: چه اتفاقی رخ داده که قیمت پژو پارس به این میزان افزایش یافته است؟ افزودن آپشن‌هایی را برای این خودرو بیان می‌کنند که در ایمنی خودرو نیز تاثیر چندانی ندارد؛ مردم راضی بودند که همان خودروی قبلی را با قیمت گذشته تحویل بگیرند.
برچسب ها: پژو پارس
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار