برندگان کمپین طراحی روی بدنه فونیکس اعلام شد
مدیران خودرو طی مراسمی برندگان کمپین طراحی روی بدنه فونیکسFX را اعلام و از برگزیدگان تقدیر به عمل آورد.
به گزارش خبرنگار
خودروکار - مدیران خودرو در آستانه یکسالگی برند فونیکس نسبت به راهاندازی کمپین هنری با محوریت محصول جوانپسند خود یعنی افایکس اقدام و در این مسابقه از طراحان حرفهای و آماتور دعوت کرد تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارند تا به جذابیت آیندهنگر خودروی فونیکس افایکس کمک کنند.
بر این اساس در این کمپین که از ۵ دی ماه آغاز و تا ۲۷ بهمن ماه ادامه داشت ۵۰۰ طرح از گرافیست های ایرانی ارسال شد و در نهایت جلسه داوری و انتخاب طرح های برتر در تاریخ۳۰ بهمن برگزار شد.
داوران این کمپین که شامل علی میر اسماعیلی استاد عکاسی دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، افشار عضو هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس و مهران مافی بردبار از اعضای اصلی آژانس NVP کانادا بودند در نهایت ۱۰ طرح را از میان طرح های برگزیده انتخاب کردند.
جوایز نفرات برتر این کمپین برای نفر اول، هزار دلار نفر دوم، ۷۰۰ دلار و نفر سوم: ۵۰۰ دلار پیش بینی شد و نفرات چهارم تا دهم نیز لوح تقدیر همراه با جوایز غیرنقدی خود را دریافت کردند.
در این کمپین هنری فونیکس به دنبال به تصویر کشیدن طرحهایی با ماهیت آینده و با روحیهای پرتکاپو بود تا مخاطب نسل جوان را هدف قرار دهد. در نهایت طرحهای ارسالی بر اساس اصالت، پایبندی به تم آیندهگرا، جوانی و جذابیت بصری کلی ارزیابی شدند و اطمینان حاصل شد که با هویت آوانگارد فونیکس افایکس هماهنگ هستند.
در حاشیه این برنامه مدل فونیکس اف ایکس دو دیفرانسیل AWD معرفی و خبر ورود نسخه برقی فونیکس FX نیز اعلام شد
انتهای پیام/