کد خبر: ۵۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
سردار آدینه وند خبر داد

دستگیری سارق حرفه ای خودرو

فرمانده یگان امداد تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو خبر داد.
به گزارش خودروکار -  سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو در جنوب شرق تهران، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران گشت انتظامی یگان امداد پایتخت، شب گذشته در حال گشت زنی در محدوده بی‌سیم بودند که به سرنشین یک خودروی سواری مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، خودروی مذکور چندی قبل از همان محدوده به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی انتظامی عنوان داشت: همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست به سرنشین خودرو اعلام شود، اما سرنشین به محض شنیدن دستور توقف از سوی پلیس متواری شد.

فرمانده یگان امداد تهران، ادامه داد: متهم به طرز خطرناکی در خیابان‌های این محدوده در حال فرار بود و سعی می‌کرد با حرکات مارپیچ بگریزد که در این حین به چند خودروی پارک شده در خیابان نیز برخورد و آسیب وارد کرد اما در نهایت متوقف و دستگیر شد.

سردار آدینه وند، با بیان اینکه از متهم آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودروی مذکور و چند سرقت خودروی دیگر در شهر تهران اعتراف کرد.

وی در پایان گفت: در تحقیقات مأموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که اقدام به سرقت خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کرد.
برچسب ها: پلیس
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار