کد خبر: ۵۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

فرزندان سنگین وزن جدید آرین دیزل رونمایی شدند

آرین دیزل طی مراسمی کامیون جفت محوری باری X5000L و کمپرسی X5000D را رونمایی کرد. به گزارش،خودروکار، کامیون‌جفت محور باری آرین دیزل مجهز به یک‌موتور ۴۵۰ اسب بخاری و گیربکس AMT است.
به گزارش خودروکار - همچنین کمپرسی ۲۶ تنی این شرکت نیز به یک‌موتور ۶ سیلندر خطی ۴۵۰ اسب بخاری مجهز است و گشتاوری معادل ۲۰۸۰ نیوتون‌متر تولید می‌کند.
 مدیرعامل آرین دیزل  در مراسم رونمایی دو محصول جدید این شرکت با بیان این که همواره در بخش خودروهای تجاری سنگین عرضه محدود و تقاضا بسیار بالا بوده است، گفت: در این راستا آرین دیزل همواره تلاش کرده تا با تولید و عرضه محصولات به روز این نیاز را پاسخ دهد
وی با اشاره به ضرورت نوسازی ۲۰ هزار دستگاه خودرو و نیاز به عرضه بیشتر محصولات تجاری اظهار کرد: آرین دیزل به منظور ایجاد ارتباط سازنده و موثر در خصوص تولید محصولات جدید، همواره در حال نظرسنجی از مشتریان خود بوده و پیش از تولید و عرضه محصولات، نیازهای فعلی و آتی بازار را بررسی و در تولیدات خود لحاظ می‌کند.
محمودی در تشریح مشخصات شک موتو X5000D افزود: این محصول با ۴۵۰ اسب بخار خودروهای ولوو را به خاطر مشتریان خواهد آورد. صمن آن که این محصول مجهز به گیربکس مدرن فست بوده که زیرمجموعه گروه شک است و به نرمی قدرت را به چرخ ها منتقل خواهد کرد.
برچسب ها: آرین دیزل
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار