کد خبر: ۵۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

تحویل سه ماهه محصولات کرمان موتور برای تمام مشتریان سامانه یکپارچه

کرمان موتور در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان، طی بیانیه ای اعلام کرد که برای تمام مشتریان نوبت دوم سامانه یکپارچه نیز موعد تحویل سه ماهه آتی را در نظر گرفته است.
به گزارش خودروکار -  در این اطلاعیه آمده ، احتراماً ضمن سپاس از حسن نظر مشتریان گرامی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه خودروی مدنظر خود اقدام کرده اند، به استحضار می رساند شرکت کرمان موتور از همه متقاضیان که در نوبت دوم عرضه سامانه یکپارچه، محصولات این شرکت را به عنوان اولویت اول خود انتخاب کرده اند در تیرماه جهت تکمیل فرآیند ثبت نام دعوت به عمل آورده و خودروی تمامی مشتریان محترم که مراحل ثبت نام را تکمیل کرده اند، باتوجه به برنامه تولید شرکت، حداکثر طی سه ماهه آتی تحویل خواهد شد.
پیشتر کرمان موتور طی اطلاعیه ای از احتمال تحویل سه ماهه یا زودتر از موعد مشتریان سامانه یکپارچه و متقاضیان نوبت دوم سامانه خبر داده بود. کرمان موتور جهت رضایت حداکثری مشتریان قصد دارد با بکارگیری تمام ظرفیت کارکنان و زیرساخت های شرکت، خودرو های مشتریان سامانه یکپارچه که محصولات شرکت کرمان را برگزیده اند، از ۹۰ تا ۱۲۰ روز کاری تحویل آن ها کند.
برچسب ها: کرمان موتور
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار