الوند با اشاره به نامگذاری سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و همچنین سیاست کلی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا مبنی بر افزایش تولید بهره ور عنوان کرد: این شرکت علیرغم تمام محدودیتهای جنگ اقتصادی تحمیل شده به اقتصاد و صنعت کشور، در سایه برنامه ریزی دقیق و همت نیروی انسانی پرتلاش، متعهد و متخصص شرکت در افزایش تولید و فروش به این مهم دست یافت.
او در خصوص افزایش تناژ فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: فروش انجام شده در همین مدت در سال جاری 4 هزار و 309 تن است که این آمار در زمان مشابه سال گذشته 3 هزار و 159 تن بوده که رشد 37 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان میدهد.
مدیرعامل گروه فنرسازی زر در خصوص اهداف این شرکت برای سال جاری و آینده افزود: راه اندازی خط جدید پارابولیک و عملیات حرارتی که موجب افزایش تولید و توسعه بازارهاي جدید داخلی و بین المللی میشود، کنترل و کاهش هزینه هاي تولید به منظور کاهش بهاي تمام شده محصولات، توسعه استانداردها، تامین انتظارات قانونی ذی نفعان اصلی شرکت، توسعه روابط اقتصادي با خودروسازان داخلی و صنعت ریلی کشور، تمرکز بر رشد و بهرهوری نیروی انسانی در گروه فنرسازی زر از جمله اهداف با اهمیت این شرکت در سال جاری است.
شایان ذکر است گروه فنرسازی زر یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا است که در سه سایت تهران، گلپایگان و زاهدان در زمینه تولید انواع فنرهای خودروهای سنگین، تجاری، سبک و حوزه ریلی فعالیت دارد.