معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خبر داد:
 		 			
 				 					تغییر چهره شهرها با ۲۰ فام رنگ متنوع ایرانخودرو 				 			
 		 		 			 			معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگهای خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
 		 	  	 		
به گزارش خودروکار، محمد شفیعینژاد با اشاره به تعداد و تنوع فامهای رنگ جدید 
ایران خودرو، ایجاد تنوع در رنگ محصولات را حاصل مطالعات بازاریابی و تولید
 براساس سلیقه و ذائقه مشتریان و تغییر چهره و مبلمان شهری دانست و گفت: 
این ۱۱ فام رنگ جدید شامل رنگهای نقرهای تیتانیوم، قهوهای کادرو، مشکی 
آبنوس، سرمهای متالیک، آبی کاسپین، قرمز رژ، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز کله
 غازی، سبز انگور و قهوهای نسکافهای میشود. 
وی با بیان اینکه قابلیت اعمال فامهای رنگی جدید بر روی تمامی محصولات 
ایرانخودرو وجود دارد، اما در مرحله اول و به عنوان نمونه این رنگها بر 
روی خودروی ۲۰۷ پانوراما به کار رفته، گفت: تا پیش از این، پاشش رنگ نقره 
ای تیتانیوم به صورت روتین بر روی تارا صورت میگرفت، اما در حال حاضر 
خودروی پژو ۲۰۷ و در آیندهای نزدیک خودروی دنا اتوماتیک نیز با این رنگ 
تولید و عرضه خواهد شد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه این خودروساز 
برنامههایی در خصوص تنوع بخشی به رنگ محصولات تولیدی را در دستور کار 
دارد، افزود: نسبت خودروهای رنگی موجود در کشور بسیار پایینتر از آمار 
جهانی است واین اقدام در راستای پاسخ به نیاز بخشی از مشتریان و تنوع بخشی 
به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و تغییر چهره شهرها صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه ایران خودرو از توانمندی تکنولوژی و ساختار مهندسی و 
تجهیزاتی بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: این خودروساز توانایی 
تولید و پاشش فام های رنگی مختلف را بر روی انواع خودروها دارد و علاوه بر 
رنگ های متنوع، قابلیت پاشش و تولید خودروهای دو رنگ نیز در این مجموعه 
ایجاد شده است و از این پس می توانیم خودروهای دو رنگ را در رنگهای متنوع 
تولید کنیم. 
شفیعینژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ سه و تیپ 
چهار و پژو ۲۰۷ اتوماتیک مجوز تولید به صورت دو رنگ با رنگهای متنوع را 
دریافت کردهاند، افزود: به صورت نمونه چند دستگاه تارا با سقف دو رنگ 
تولید شده و قابلیت تولید انبوه را دارد، اما این اقدام فعلا در دستور کار 
معاونت فروش و تولید ایران خودرو نیست.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به دلایل عدم استقبال بالای 
مشتریان از محصولات با رنگ های متنوع، عنوان کرد: عموما مشتریان نگران این 
موضوع هستند که در صورت نیاز به ترمیم رنگ خودرو، نتوانند خدمات مدنظر را 
دریافت کنند و به همین دلیل نیز خرید محصولات با رنگ های خاص عموما مورد 
اقبال قرار نمی گیرد.
وی با اشاره به ارایه خدمات پس از فروش در زمینه رنگ خودرو تاکید کرد: به 
مشتریان این اطمینان را میدهیم که با وجود دستگاههای تینت رنگ و بسیار 
پیشرفته موجود در تعمیرگاههای مرکزی ایران خودرو که از رنگ های خاص نیز 
پشتیبانی میکنند، اگر در طول عمر خودرو، نیازی به ترمیم رنگ محصول و 
استفاده از خدمات پس از فروش در این زمینه به وجود آمد، به خوبی امکان 
تولید و پاشش رنگ ها بدون ایجاد هرگونه سایه (شید) و دو رنگی، وجود دارد.
شفیعی نژاد با بیان اینکه طبق دستور و ابلاغ مدیرعامل گروه صنعتی 
ایرانخودرو، قرار است ساز و کار فروش محصولات با فام های رنگ متنوع را در 
سایتهای فروش ایجاد کنیم، اظهار کرد: هم چنین قرار است نمایشگاههایی در 
سطح شهر دایر شود تا مشتریان بتوانند در این مراکز رنگهای متنوع محصولات 
ایران خودرو را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت تمایل، از طریق سامانههای 
فروش، محصول مورد نظر خود را با رنگ انتخابی سفارشگذاری کنند. 
به گفته وی، قشر جوان کشور و مشتریانی که به دنبال فروش آنی محصولات نیستند، از رنگهای جدید استقبال خواهند کرد.
معاون بازاریابی و فروش ایرانخودرو افزود: آمادگی کامل داریم تا رنگهای 
مورد نیاز مشتریان را با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه کنیم. محصولات با 
رنگهای جدید و متنوع می توانند چهره شهر و کشور را شاداب کرده و زیبایی 
بصری ایجاد کنند.
 
تصاویر بیش تر را اینجا ببینید.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/