کد خبر: ۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
سردار مهری:

وقوع بیشترین تصادفات جاده ای در ساعت 16 تا 20/ افزایش تصادفات در مسیرهای منتهی به مشهد

رئیس پلیس راهور گفت: بیشترین تصادفات سه روز اخیر در جاده های کشور بین ساعت 16 تا 20 رخ داده است.
به گزارش خودروکار، سردار تقی مهری در مورد آخرین وضعیت ترافیکی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در اتوبان تهران- کرج و کرج به قزوین نیمه سنگین است. در استان گیلان در محدوده رودبار بار ترافیکی پر حجم است. 

او در مورد جاده های شمالی گفت: در جاده چالوس از ابتدای مسیر به سمت مرزن آباد بار ترافیک نیمه سنگین است. در جاده هراز هم تافیک در محدوده منظریه نیمه سنگین است. 


رئیس پلیس راهور افزود: ترافیک در هر دو لاین اتوبان تهران- قم و محدوده گرمسار نیمه سنگین گزارش شده است. 


مهری در مورد مهمترین علل وقوع تصادفات در سه روز گذشته، گفت: براساس اطلاعات به دست آمده از تصادفات روزهای اخیر، 40 درصد تصادفات به علت عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی و 35 درصد به علت  سرعت و سبقت غیر مجاز رخ داده است. 
وی در مورد زمان وقوع بیشترین تصادفات، تاکید کرد: 30 درصد تصادفات طرح نوروزی امسال در ساعت 16 تا 20 رخ داده است. علت این موضوع نیز تاریکی هوا و عدم تشخیص رانندگان هنگام غروب افتاب و تاریکی است. 


رئیس پلیس راهور با هشدار در مورد افزایش تصادفات در جاده مشهد در ساعات پایانی منتهی به لحظه سال تحویل، تاکید کرد: در ساعات منتهی به سال تحویل به دلیل عجله رانندگان برای حضور در زمان یال تحویل در حرم میزان تصادفات در مسیرهای منتهی به شهر مشهد افزایش می یابد. 


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار