کد خبر: ۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

نمایندگی‌های سایپا خدمات امدادی را به طور شبانه‌روزی ارائه می‌دهند

مدیرعامل سایپایدک گفت: در طرح امداد نوروزی امسال گروه سایپا، شبکه نمایندگی‌ها خدمات امدادی را به طور شبانه‌روزی ارائه می‌دهند تا مشتریان با خاطری آسوده مسافرت نوروزی خود را انجام دهند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، علیشاهی با تبریک سال نو، به انجام طرح امداد نوروزی سال 96 گروه سایپا اشاره کرد و گفت: شبکه نمایندگی‌های سایپا برای ارائه خدمات امدادی به مشتریان، از آمادگی کامل برخوردارند.


وی ادامه داد: وظیفه ما، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم بسیار زیاد مسافرت‌ها در ایام نوروز، نمایندگی‌های سایپا به همراه تیم‌های امدادی و پایگاههای امدادی ثابت و سیار، در حال خدمت‌رسانی به مشتریان گروه سایپا هستند.


مدیرعامل سایپا یدک گفت:در طرح امداد نوروزی یکی از مسائلی که همواره مورد تاکید جناب آقای دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا قرار دارد تامین و افزایش رضایت مشتریان است که شبکه نمایند گیها با جدیت به دنبال رضایت مشتری است.

علیشاهی تاکید کرد: تمام شبکه نمایندگی‌ها که در ایام نوروز به ارائه خدمات مشغول هستند، کیفیت را مبنای تامین رضایت مشتری می‌دانند؛ لذا شبکه خدمات پس از فروش با تمام توان تلاش می‌کند بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه نماید. همچنین رضایت مشتری برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد و به همین منظور تیم‌های نظارت و بازرسی بر عملیات امدادی، در تمام ایام تعطیلات نوروزی بر نحوه خدمات رسانی نظارت خواهند داشت.


وی ادامه داد: تمام پیش بینی‌های لازم برای ارائه خدماتی جامع و کامل انجام شده و با وجود تامین مناسب قطعات، در مواقع ضروری نیز قطعات یدکی مورد نیاز در کوتاهترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شوند.


مدیرعامل سایپایدک افزود: هموطنان عزیز برای استفاده از خدمات امدادی در طول سفر می‌توانند با شماره تلفن‌ 096550 تماس بگیرند. 

همچنین مرکز تماس با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره 096770 آماده دریافت نظرات هموطنان محترم درباره خدمات امدادی است.    


انتهای پیام/

 

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار