کد خبر: ۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
«خودروکار» گزارش می دهد؛

5 قانون اساسی برای خرید خودرو جدید

با توجه به این مساله که فروشندگان خودرو به خوبی شیوه های چانه زنی را می دانند و خریداران را به خوبی می شناسند، فبل از خرید خودرو جدید باید این 5 نکته را بدانید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، رعایت این 5 نکته ضروری است:

1- قبل از رفتن برای خرید خودرو، قیمت و مشخصات را در وب سایت های اینترنتی جست و جو کنید. با این کار شما هم با قیمت حدودی و هم با امکانات آن آشنا خواهید شد و کم تر تحت تاثیر فروشندگان و دلال ها قرار خواهید گرفت. مدل های را که مد نظر دارید به خوبی بررسی کنید تا اطلاعات غلطت موجب انتخاب اشتباه نشود.

2- هنگامی که به نمایندگی فروش خودرو می روید آرامش داشته باشید. به یاد داشته باشید که فروشنده هر روز در حال انجام این کار است و در ازای آن پول می گیرد. دانستن این امر رکن اساسی در مذاکره است. اگر شما مطمئن به نظر بیایید همه چیز کمی تعدیل خواهد شد.

3- حداقل قیمت را بدانید و هیچ موقع سر رقمی پایین تر از آن چانه زنی نکنید. چون قیمت پایه قیمتی است که شرکت موظف است خودرو را بفروشد و در غیر این صورت معامله ای صورت نخواهد گرفت. نکته دیگر این که پس از توافق قیمت به هیچ بهانه ای اگر قیمتی بالاتر از آن پیشنهاد شد، نپذیرید.

4- هنگامی که بحث مالی و سود مطرح می شود، سعی کنید به نمایندگیی بروید که قابل اطمینان از است. از قبل نرخ سود و مسائلی مانند این را برای خود محاسبه کنید و نگذارید که فروشنده آن ها را برای شما انجام دهد.

5- و اما این مهم ترین قانون این است که هنگامی که شما به مراکز فروش می روید، آمادگی این را داشته باشید که بدون هیچ گونه توافق و خریدی از آن جا بیرون بیایید. نگذارید که زرق و برق نمایشگاه و خودرو ها شما را تحت تاثیر قرار دهند. هر گاه از روند کار ناراضی بودید معذرت خواهی کنید و آن جا را ترک کنید. اگر با نکته جدید مواجه شدید و آمادگی آن را نداشتید، به خانه بروید و بر روی آن فکر کنید. به هیچ عنوان تحت فشار تصمیم نگیرید به دلیل اینکه این مراکز هر روز فعالیت می کنند و شما می توانید روز دیگری را برای خرید انتخاب کنید.

مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: AutoBlog


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار