کد خبر: ۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
مدیرعامل سایپا:

قیمت کوییک زیر 40 میلیون خواهد بود/ کوییک یک نام اصیل ایرانی است

هر سال یک محصول جدیدی به ناوگان گروه خودروسازی سایپا اضافه خواهد شد و خودروی کوییک با نام اصیل خود به زودی در بازار عرضه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران گفت: ما مدت زمان خدمت رسانی امداد خودروی نوروزی را 10 درصد افزایش دادیم و این طرح امسال از 25 اسفندماه تا 14 فروردین خواهد بود.

او ادامه داد: تعداد ناوگان و نمایندگی های خدمت رسان خود را 20 درصد افزایش دادیم و به تمام مسافران با هر نوع خودرویی که باشند خدمت رسانی انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل سایپا ادامه: در این طرح بیش از 290 نمایندگی ما در زمینه های مختلف خدمات امدادی به مسافران ارائه خواهند داد.

جمالی در مورد تولید و عرضه خودروی کوییک گفت: این خودرو با همین نام اصیل و ایرانی خود تولید و عرضه خواهد شد و تلاش می کنیم این خودرو در آپشن های مختلف از 36 میلیون تا 40 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

او در مورد میزان تولید این خودرو و احتمال جایگزین شدن کوییک با پراید در پاسخ به سوال خودروکار گفت: این خودرو برای سال اول 35 هزار دستگاه تولید می شود و در سال بعد تولید آن به 80 هزار دستگاه می رسد و این خودرو می تواند جایگزین مناسبی برای خیلی از خودروها بشود.

مدیرعامل سایپا با اشاره به تولید خودروهای جدید در گروه سایپا گفت: همانطور که از ابتدای مدیریت خود وعده داده بودم هر سال یک خودروی جدید به سبد محصولات سایپا اضافه خواهد شد و در همین راستا کوییک با نام قدیمی و چند هزار ساله ایرانی خود وارد بازار خواهد شد.

جمالی در پایان تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته این خودرو ائل تیرماه این محصول به بازار عرضه شود.

انتهای پیام/


روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار