کد خبر: ۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
مدیرعامل سایپا یدک خبر داد:

سایپا یدک به دنبال برندسازی رفتاری است / میانگین زمان انتظار به 30 دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد

مدیرعامل سایپا یدک گفت: ما باید یک برندسازی رفتاری داشته باشیم تا خودمان را از رقبا متمایز کنیم برای اینکار باید خودمان را جای مشتری بگذاریم.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ رحیم علیشاهی در مراسم افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا بیان کرد: شرکت سایپا یدک و امداد خودرو ویترین شرکت سایپا است و عملکرد ما در نوروز می تواند نشانگر فعالیت خوب ما باشد.

او ادامه داد: مشتریان ما در موقعیت های مختلفی در طول سال قرار می گیرند که ممکن است آنها را دچار استرس کند اما اگر فعالیت ما به درستی صورت بگیرد، می تواند استرس آنها را از بین ببرد.

مدیرعامل سایپا یدک ادامه داد: شاخص انتظار در سال پیش ۳۴ دقیقه بوده که می خواهیم این شاخص را به ۳۰ دقیقه کاهش دهیم.

علیشاهی اظهار کرد: امدادخودروهای غیرمجاز از مشتریان سوءاستفاده می کنند و خواهش ما این است که مشتریان حتما با امدادخودروهای رسمی تماس گرفته و از امدادهای رسمی کمک بگیرند.

مدیرعامل سایپا یدک با بیان اینکه شکایت مشتریان ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ واحد امدادی در سال آینده به شبکه امدادی سایپا اضافه خواهد شد و امیدواریم در این سال بتوانیم جایگاه سایپا یدک را در ارائه خدمات افزایش دهیم.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار