کد خبر: ۵۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

دیدار مدیرعامل سایپاسیتروئن با نماينده محترم ولی فقيه و امام جمعه کاشان

به منظور عرض تبریک انتصاب نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان كاشان و بهره مندی از رهنمودهاي ایشان، مدیرعامل سایپاسیتروئن به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت با حضور در بیت معزز حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسینی، با معظم له ديدار نمودند.
به گزارش خودروکار، واحد اطلاع رسانی سایپاسیتروئن در اين ديدار كه در فضايی گرم و صميمی برگزار گردید، مهندس مجید فهیمه امیری گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این شرکت را ارائه نمودند.

مدیرعامل سایپاسیتروئن با تاکید بر توانمندی پرسنل تحصیل کرده و پرتلاش در سایپاسیتروئن، اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و در راستای تحقق داخلی سازی قطعات و تجهیزات، برنامه هایی مناسبی را در سال جاری تنظیم نموده و توانستیم به طراحی و ساخت برخی از تجهیزات دانش بنیان، دست پیدا کنیم.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به لزوم تحقق منویات گهربار رهبر معظم انقلاب در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، ابراز داشت: محصول داخلي بايد مرغوب، باكيفيت و بادوام توليد و مورد حمایت هموطنان قرار گیرد.

در پایان این دیدار، مدیرعامل سایپاسیتروئن جهت بازدید خطوط تولیدی این شرکت از حجت الاسلام و المسلین حسینی دعوت به عمل آورد.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار