به گزارش خودروکار، آن طور که مصطفی خان کرمی، معاون فروش و بازاریابی ایرانخودرو در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بینالمللی خودرو مشهد اعلام کرد، در حال حاضر حضور پنج محصول پژو در ایرانخودرو قطعی شده که بهتدریج تولید خواهند شد. وی با بیان اینکه مدل 2008 اولین خودرو تولیدی پژو در ایران خواهد بود، گفت: در مرحله بعدی مدل 208 را راهی بازار میکنیم و در نهایت 301 و 508 را نیز تولید خواهیم کرد. خان کرمی همچنین به عرضه پژو 207 جدید نیز اشاره و خبر از تغییرات ظاهری در این خودرو داد. به گفته وی، مدل 308 نیز دیگر محصول موردنظر پژو برای بازار ایران است که در ایرانخودرو به تولید میرسد.
معاون فروش ایرانخودرو همچنین در مورد تولید محصولات جدید رنو نیز تاکید کرد: مدلهای کپچر، کلیو4 و فیس لیفت تندر-90 بهتدریج طی امسال و سال آینده تولید و عرضه خواهند شد که در این بین، فیس لیفت تندر جایگزین مدل اتومات میشود. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر قیمت محصولات جدید پژو و رنو در ایران، گفت:مدل 2008 بسته به آپشن و امکانات، قیمتی بین 75 تا 90 میلیون تومان خواهد داشت و 208 نیز با قیمتی بین 60 تا 65 میلیون تومان عرضه میشود. خان کرمی با بیان اینکه مدل 301 نیز قیمتی بین 50 تا 60 میلیون تومان دارد، افزود: هنوز برای مدلهای 308 و508 برآورد قیمتی دقیقی انجام نشده، اما احتمالا مدل 508 قیمتی بین 160 تا 185 میلیون تومان خواهد داشت. به گفته خان کرمی، مدل کلیو 4 رنو نیز با قیمتی بین 73 تا 84 میلیون تومان روانه بازار میشود. وی اما در ادامه عدم تقاضا در بازار خودرو را رد کرد و افزود: ما نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد رشد فروش داشتهایم و اگر رکودی وجود دارد، مربوط به بازار است. خان کرمی ادامه داد: ایرانخودرو در حال حاضر دو هزار و 500 میلیارد تومان چک نزد مشتریان دارد.
اما در ادامه نشست خبری دیروز محمدرضا معتمد، مدیرعامل شرکت مشترک ایرانخودرو و پژو نیز با اشاره به تولید محصولات جدید در کشور گفت: تاسیس شرکت مشترک ایرانخودرو و پژو سبب دسترسی به پلتفرمهای روز دنیا و همچنین اتصال قطعهسازان داخلی به شبکه جهانی قطعه خواهد شد.وی با بیان اینکه مدل 2008 با 20 درصد ساخت داخل طی اسفندماه تولید میشود، افزود: طی یک سال، داخلیسازی به 40درصد خواهد رسید. به گفته معتمد، محصولات تولیدی پژو در ایران، در شبکه صادراتی این خودروساز قرار گرفته و به بازارهای منطقه صادر خواهند شد.
اما در نشست خبری دیروز، سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو نیز با اشاره به سیستم جدید این شرکت به نام «موبایل اپلیکیشن» گفت: با استفاده از این اپلیکیشن، مشتریان میتوانند با ارسال کدهای مربوطه، از قیمت مصوب قطعات و همچنین اجرت ارائه خدمات در نمایندگیهای ایساکو، اطلاع پیدا کنند.
حسینی به قابلیتهای مختلف سامانه جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به این که مشتری برای مراجعه حضوری با کمبود وقت روبهرو است قابلیتی روی این سامانه ایجاد شده که مشتری پس از ثبت درخواست و اطلاعات مکان و خودرو خود در سامانه، نزدیکترین موتورسوار به محل استقرار مشتری پیامی را دریافت میکند که باید جهت تعمیر و ارائه خدمت به این مشخصات مراجعه نماید.وی افزود: این سامانه هزینه اجناس، قطعات و اجرت خدمات را برای مشتری نمایش میدهد، کافی است که مشتری کد قطعه را وارد کرده و اطلاعات را مشاهده کند.
انتهای پیام/