این چالش یک برنامه چند ساله پیچیده مانند دورههای آموزش ساخت پهپاد و رباتیک که در دبیرستانهای ژاپنی ارائه میشوند، نیست، بلکه برای یک ترم به نوجوانان در مورد تغییرات آبوهوایی و اهمیت انرژی جایگزین آموزش میدهد.
داگ کولمان، مدیر بازاریابی خودروی ملی تویوتا اظهار کرد: این پروژه یک فرصت را برای معرفی فناوری سلول سوختی هیدروژنی به نسل بعدی مبتکران ارائه میکند. ما امیدواریم که این چالش بتواند دانشآموزان را به پیوستن به تویوتا تشویق کند تا آیندهای پایدارتر و آگاهتر در قبال محیط زیست بسازند.
این پروژه اکنون در 20 دبیرستان در لسآنجلس و اورنج کانتی به دانشآموزانی با ملیتهای مختلف ارائه شده است. تویوتا به جز کمک به دانشآموزان برای ساخت خودروهای کنترلی، همچنین به آنها اجازه میدهد تا در رقابتهایی شرکت کنند که مهندسان این شرکت در زمان ساخت خودروی پیل سوختی "میرای" با آن روبرو بودند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/