جدیدترین دستاورد پرشیا خودرو در حوزه خدمات پس از فروش
کسب همزمان 2 رتبه نخست در آخرین ارزیابی ISQI توسط پرشیا خودرو
براساس گزارش نهایی ارزیابی سال 1399 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، موفق به کسب همزمان "دو رتبه نخست" در میان کلیه شرکت های واردکننده خودرو شده است.
به گزارش خودروکار، مجموعه پرشیاخودرو در ارزیابی های اخیر در میان شرکت های واردکننده خودرو، به کسب رتبه نخست در "ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش" نائل گردید.
این شرکت همچنین در بخش "وضعیت نمایندگیهای مجاز در بین کلیه واردکنندگان خودرو" رتبه نخست را کسب نموده است. نکته قابل توجه کسب رتبه یک توسط بیش از 60 درصد کل نمایندگی های مجاز پرشیا خودرو طی ارزیابی های انجام شده است. در بخش دیگر، پرشیا خودرو در زمینه "بیشترین رشد را در ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش (ستاد)" داشته است و کسب این "2" رتبه نخست به صورت همزمان طی ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از موفقیت های مهم و قابل توجه مجموعه پرشیا خودرو در زمینه خدمات پس از فروش است.
شرکت پرشیا خودرو ضمن کسب این موفقیت ها توانست در بخش "ارتقا رتبه سیستم خدمات پس از فروش" از رتبه 3 به رتبه 2 ارتقا پیدا کند.
انتهای پیام/