این محصول با استفاده از یک اپلیکیشن موبایلی، به کمک یک ابزار لرزشی سه بعدی 3D vibration device و انواعی از حسگرهای حرکتی که به کفش متصل می شوند می تواند هدایت و مسیریابی را برعهده بگیرد. این ابزار که در کفش نصب می شود با لرزیدن به پوشنده این کفش می گوید که مستقیم، چپ یا راست برود و کجا بایستد. هوندا می گوید این محصول این توانایی را به پوشنده می دهد که به طور درونی و ذاتی درک صحیحی از مسیر پیدا کند و مجبور نباشد در تمام مسیر حواسش به طور کامل به مسیر باشد. به بیان ساده تر، باعث می شود که استفاده کننده از این کفش خیلی ریلکس [آرام و بدون تشویش] به مسیر ادامه دهد.
این نکته هم شایسته توضیح است که این محصول با سامانه ماهواره مکان یاب جهانی Global Navigation Satellite System ارتباط برقرار می کند در حالی که لرزاننده های نصب شده روی کفش، خود را به اعصاب پا هماهنگ می کنند. ایجاد لرزش در پا این حُسن را دارد که دست های کاربر درگیر نیست و آزادانه می توان از آن استفاده کرد.
سال گذشته هوندا رباتی را معرفی کرده بود که مخصوص کودکان زیر هفت سال به ویژه قرار گرفتن آنها در نقاط کور خودروها بود. به بیانی دیگر، کاهش مرگ و میر در اثر تصادف با خودرو، جنبه هایی غیر از نصب قطعات روی خودرو دارد و شرکت هایی مثل هوندا که نگاهی کلی و همه جانبه دارند، مواردی را هم در نظر می گیرند که ممکن است ربطی به خودروساز نداشته باشد اما در افزایش ایمنی و کاهش مرگ و میر در اثر تصادف مؤثرند.
منبع: سایپانیوز
انتهای پیام/