کد خبر: ۴۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

جزئیات نظارت بر روند کار تاکسیران‌ها/ علت تأخیر در صدور پیش‌فاکتور‌های نوسازی چه بود؟

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور گفت: نظارت بر عملکرد تاکسیران‌ها امری است که توسط سازمان‌های تاکسیرانی مربوطه انجام می‌شود.
جزئیات نظارت بر روند کار تاکسیران‌ها/ علت تأخیر در صدور پیش‌فاکتور‌های نوسازی چه بود؟

به گزارش خودروکار، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور با اشاره به روند نظارت بر تاکسیران‌ها اظهار کرد: یک سری کارهای کلی همچون سیاست‌گذاری‌های کلان، نوسازی ناوگان و... جهت نظارت بر روند کار تاکسیران‌ها انجام می‌شود و فرآیند نوسازی ناوگان قاعدتا با راهبردهای وزارت کشور و دولت مصوب می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد تاکسیران‌ها امری است که توسط سازمان‌های تاکسیرانی مربوطه انجام می‌شود، بازرسانی در سطح هر شهر وجود دارند که تمام عملکردها را رصد می‌کنند و در صورتی که تخلفی را مشاهده کنند، در کمیته انضباطی تاکسیرانی لحاظ می‌شود و تصمیم‌گیری لازم نسبت به عمل انجام شده اتخاذ می‌شود و همچنین نظارت، نظارت میدانی است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور درباره صدور پیش فاکتور تاکسی‌ها برای نوسازی، تصریح کرد: فرآیند نوسازی به این گونه است که مالکان تاکسی‌های فرسوده در هر شهری به درگاه نوسازی مراجعه می‌کنند و نهایتا بعد از آن صدور پیش فاکتور توسط خودروساز انجام می‌شود.

ضامنی اضافه کرد: به علت اختلافاتی که با خودروساز داشتیم، صدور پیش فاکتور یک ماه دچار تغییر شد، اما دوباره این روند در حال انجام و عملیات نوسازی در مدار اجرا قرار گرفته است.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار