در ارزیابی ۴ روز ابتدایی طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰
استقبال بالای مشتریان از خدمات غیرحضوری ایرانخودرو
مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) امروز سوم فروردین ماه، به منظور بررسی نحوه خدماترسانی به مشتریان در دومین نوروز کرونایی، از تعمیرگاههای مرکزی و پایگاههای امدادی این شرکت بازدید کردند.
به گزارش خودروکار، مدیر عامل ایساکو در این بازدید، ضمن قدردانی از هموطنان که با توجه به همهگیری بیماری کرونا، بیش از همیشه از خدمات غیر حضوری استقبال کردهاند، گفت: در چهار روز ابتدایی جشنواره امداد نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه نوروز گذشته، میزان دریافت خدمات غیرحضوری به میزان ۳۴۸ درصد رشد داشته و به موازات این رشد، رضایت مشتریان از خدمات نیز افزایش قابل ملاحظهای نشان میدهد.
مهدی مونسان با اشاره به اینکه مشکلات تعدادی از خودروها با استفاده از خدمات در محل، قابل حل نبوده و ایجاب میکند که مالکان این خودروها به نمایندگی مراجعه کنند، افزود: ۱۸۶ نمایندگی کشیک در سراسر کشور آماده ارایه خدمات حضوری به مشتریان هستند.
وی ضمن قدردانی از کارکنان شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایرانخودرو که در این شرایط به هموطنان خود خدمت میکنند، به مشتریان اطمینان داد موارد بهداشتی برای جلوگیری از انتقال ویروس به مراجعان، در تمامی نمایندگیها و کادر امدادی به شکل کامل رعایت میشود.
مونسان که از نمایندگیهای مرکزی این مجموعه و پایگاه امدادی مستقر در گرمدره و نحوه خدمترسانی به مشتریان بازدید میکرد مجددا به هموطنان توصیه کرد به خاطر حفظ سلامت خود و کادر زحمتکش درمان که در شرایط دشواری به سر میبرند، تا حد امکان در منزل بمانند و از خدمات و تسهیلات غیرحضوری که تدارک دیده شده است، بهرهمند شوند.
مدیرعامل ایساکو همچنین گفت: همکاران ما در امدادخودرو ایران نیز همچون همیشه با تمام قوا آماده خدمترسانی به هموطنان در سراسر کشور هستند اما پیشنهاد میکنیم در این برهه حساس زمانی، هممیهنان همچنان از مسافرت پرهیز کنند.
مونسان یادآور شد: خدمات پس از فروش ایرانخودرو در سراسر کشور با ۱۶۲۵ مرکز خدماتی شامل نمایندگیها و اکیپهای امدادی خدمترسان هموطنان هستند.
هممیهنان در صورت نیاز به دریافت خدمات میتوانند با شماره مرکز پاسخگویی هوشمند ایرانخودرو ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کرده و یا از طریق اپلیکیشن ایساکو درخواست دریافت خدمات ثبت کنند.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/