به گزارش خودروکار، اینفینیتی QX۵۰، ۲۰۲۱ با طراحی زیبا و موتور ابتکاری، از برخی ویژگیهای مطلوب و منحصر به فرد برای یک کراس اوور لوکس جمع و جور برخوردار است. ظاهر مجلل اینفینیتی و همچنین فضای داخلی شیک و جذاب آن، باعث می شود خریدارانی که به دنبال خودروهای آئودی Q۵ یا مرسدس بنز GLC هستند را فریب دهد.
پیشرانه QX۵۰، که به منظور به حداکثر رساندن بازده و عملکرد سوخت به کار برده شده است، بهتر از رقبایی مانند BMW X۳ یا پورشه Macan اسپرت نیست. مطمئناً، ۲۰۲۱ QX۵۰ به اندازه کافی پیشرفته است که میتواند هر کسی را راضی نگه دارد.
اینفینیتی با تغییراتی جزیی، ۲۰۲۱ QX۵۰ را به روز میکند. اکنون هر مدل دارای Wi-Fi، شیشه جلوی لمینت جلو و کیسههای هوا جانبی نصب شده در صندلی عقب است. سیاه Mineral نیز به لیست رنگهای اختیاری پیوست. در کنار صندلیهای گرم شونده جلو، مدل Luxe اکنون به صورت استاندارد با کمک راننده بیشتر ارائه میشود.
کمکهای راننده شامل کروز کنترل تطبیقی ، مانیتور نقطه کور پیشرفته، کمکی برای حفظ خط و ویژگی نیمه مستقل به نام ProPilot Assist است. بسته ظاهری جدید در مدل Luxe به چرخهای ۲۰ اینچی سیاه رنگ، گلگیرهای کروم تیره و دور آینه مشکی و جلوپنجره مشبک مجهز است.
ما فکر میکنیم Essential بهترین انتخاب است. کسانی که مایل به چهار چرخ محرک هستند باید ۲۰۰۰ دلار دیگر هزینه کنند، همچنین یک تجهیزات استاندارد مناسب، از جمله سیستم دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی ، صندلیهای گرم شونده جلو، سنسورهای پارک جلو، برف پاک کنهای شیشهای و سایر موارد وجود دارد.
هر QX۵۰ به یک موتور چهار سیلندر توربو مجهز میشود که از فشار متغیر استفاده میکند که VC-Turbo نامیده میشود. این موتور ۲۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ پوند فوت گشتاور ایجاد میکند و با یک گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم (CVT) جفت میشود که نیرو را جلو یا هر چهار چرخ هدایت میکند.
بازخورد فرمان متعادل است و 2 حالت Dynamic و Dynamic + قابل انتخاب است. در حالی که فرمان ارتباط کمی با سطح جاده ایجاد میکند، دارای واکنشهای دقیق است. متاسفانه پدال ترمز نرم اینفینیتی متناقض عمل میکند. این منجر به بیش از یک توقف نامناسب در ترافیک در زمان شلوغی میشود که در آن QX۵۰ تحت ترمز شدید به جلو پرت می شود.
در داخل، QX۵۰ میتواند صندلیهای چرمی، تزئینات داخلی چوبی و یک تابلوی راهنمای جیر مصنوعی مجهز شود. سیستم سرگرمی با صفحه نمایش دو اینچی خیلی خوب نیست، همچنین فرمان گرم شده و تنظیمات حالت درایو سفارشی کاملا خوب نیست.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/