کد خبر: ۴۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

توصیه‌های پلیس راهور برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا توصیه‌هایی را به رانندگان درباره چگونگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ارائه کرد.
به گزارش خودروکار، سرهنگ عین‌اله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در سراسر کشور گفت: با عرض تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همانطور که می‌دانید، راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن به عنوان اولین و مهمترین تجربه راهپیمایی با وسیله نقلیه است.

وی با بیان اینکه خودروها و موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌سواران در این راهپیمایی حضور دارند، ادامه داد:  مسیرهای راهپیمایی از روزهای گذشته در سراسر کشور پیش‌بینی و اعلام شده است، بنابراین درخواست ما این است که هر گونه راهپیمایی صرفا از مسیرهای تعیین شده باشد.

 معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین هنگام ورود به مسیر راهپیمایی رانندگان وسایل نقلیه با رعایت نظم و انضباط ترافیکی و با آرامش کامل و رعایت حق تقدم و سایر مقررات راهنمایی و رانندگی عمل کنند.

سرهنگ جهانی خاطرنشان کرد: تمام مسیرهای راهپیمایی تحت مدیریت ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد و تیم‌های گشتی ما و نیروهای پیاده راهنمایی و رانندگی به فاصله یک صد متری در طول مسیر راهپیمایی مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: رانندگان وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی با آرامش کامل و سرعت مطمئنه حرکت کنند. نیروهای گشتی و پیاده پلیس در فاصله یک صد متری مستقر شده‌اند. اگر تصادفی در حین حرکت اتفاق بیفتد، رانندگان توجه داشته باشند به سرعت از محل حادثه عکس تهیه کرده و خودروها را به سمت راست خیابان منتقل کنند تا با انسداد مسیر مواجه نشویم.

 معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه ضمن توجه کافی و لازم به اطراف و جلو در حین رانندگی حتما فاصله طولی لازم را در حین رانندگی رعایت کنند. راکبان موتورسیکلت و دوچرخه‌سواران نیز توجه داشته باشند با انضباط و به صورت ستونی و با دقت بیشتر در راهپیمایی حضور داشته باشند. همچنین استفاده از کلاه‌ ایمنی برای راکبان موتورسیکلت و دوچرخه‌سواران توصیه می‌شود.

سرهنگ جهانی خاطرنشان کرد: در حین ورود و خروح به مسیر راهپیمایی رانندگان به حق تقدم‌ها و سایر مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کرده تا ان‌شاءالله با انضباط بیشتری راهپیمایی ۲۲ بهمن را با وسایل نقلیه برگزار کنیم.


منبع: ایلنا

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار