کد خبر: ۴۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
همزمان با تولد68 سالگی بهمن؛

مدرن ترین مرکز نمونه خدمات خودرویی کشور افتتاح شد

مدرن ترین مرکز نمونه خدمات خودرویی کشور گروه بهمن امروز به دست مشتریان این گروه افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این شرکت ضمن تایید دانش فنی و تخصص نیروی انسانی شاغل و استفاده از قطعات اصل در تمامی مراکز مجاز خدمات پس از فروش، حال با انجام اقدامات لازم جهت استاندارد سازی و تغییر نحوه و ارتقاء محیط پذیرش و انتظار مشتریان، مجهزترین مرکز خدمات خودرویی نمونه در کشور را افتتاح کرد. در مراسم امروز جمعی از مشتریان شرکت بهمن موتور نیز مشارکت داشتند که از خدمات مرکز مدرن گروه بهمن استفاده می‌کردند.

علاوه بر فضا، این ارتقا شامل ایجاد استانداردهای جدید در عناصر دیداری و فضای پذیرش، ایجاد محیطی آرام و پاکیزه با رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان محل استقرار و انتظار مشتریان و محیطی امن برای سرگرمی کودکان، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، امکان پذیرایی از مشتریان در کافی شاپ، میز پذیرش استاندارد جدید و... است تا لحظاتی خوش برای مشتریان فراهم شود.

از دیگر موارد این پروژه می توان به کاهش زمان انتظار مشتریان از فرآیند پذیرش تا ترخیص خودرو و ایجاد مشاور سرویس برای نخستین بار در حوزه خدمات پس از فروش در کشور اشاره کرد، به گونه ای که در زمان نوبت دهی تلفنی یا بر خط (آنلاین) با انتخاب مشاور سرویس مورد نظر، تمامی فرآیندها از پذیرش تا ترخیص توسط فرد مذکور انجام می شود و همچنین فضایی جهت مشاهده تمامی مراحل تعمیرات خودرو نیز فراهم شده است.

آموزش فنی پرسنل نمایندگی ها و به روز رسانی طراحی داخلی مراکز خدمات پس از فروش بر اساس آخرین استانداردهای جهانی از تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور آغاز شده و در آینده شامل تمامی تعمیرگاه های مجاز در سراسر کشور خواهد شد، چرا که ارتقاء زیرساخت های اتاق انتظار، محل پذیرایی و پذیرش در ایجاد فضایی دلنشین برای رفاه مشتریان امری ضروری است.

گروه بهمن با تلفیق فضای جدید مراکز خدمات پس از فروش در کنار سرویس‌ نوین نرم افزار موبایل، سرویس در محل و ارائه طرح های متنوع خدماتی در طول سال، سعی بر ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و مورد انتظار مشتریان در سراسر کشور دارد.

امیرمیرمنصف، رییس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن در حاشیه این مراسم با بیان این که مرکز پذیرش مدرن محصولات بهمن موتور دارای ۱۷ پذیرش مستقل است، در مورد نحوه پذیرش خودروها در این مرکز گفت: مشتریان از بدو زمان پذیرش می توانند نسبت به انتخاب پذیرش گر مدرن مدنظر خود اقدام کنند و او در تمام فرایند تعمیرات تا ترخیص خودرو حضور خواهد داشت تا مراجعه کننده اطمینان خاطری از انجام تعمیرات داشته باشد.

وی افزود: در مجموعه ای که امروز افتتاح شده ۱۱۰۰ متر مربع به عنوان فضای سرپوشیده پذیرش و همچنین ۱۵۰ متر فضای لوکس که برای استراحت مشتریان تعبیه شده تا کسانی که دوست دارند شاهد فرایند تعمیرات از نزدیک بر روی خودروها باشند، از این فضای ایمن ناظر بر تعمیر خودروی خود باشند.

میرمنصف ظرفیت پذیرش این مرکز در ابتدای فعالیت را روزانه ۸۵ دستگاه خودرو اعلام و تصریح کرد: ابن میزان پذیرش در خردادماه به روزانه ۲۱۸ پذیرش افزایش خواهد یافت ضمن آن که در اردیبهشت ماه دو ساان جدید نیز به بخش تعمیرگاهی اضافه خواهد شد.

وی انجام این اقدامات را در راستای استانداردسازی گروه بهمن عنوان و اظهار کرد: این مرکز نمونه الگوبرداری شده از شرکت مرسدس بنز بر پایه فرهنگ داخلی است و این در حالیست که ۳۰ نماینده این شرکت برپایه استانداردهای این گروه در حال فعالیت است اما امکان فعالیت در چنین فضایی را ندارد و تعداد این نمایندگی ها تا پایان سال به ۳۵ مرکز استاندردسازی شده و بروزرسانی شده ارتقا خواهد یافت‌.

بازگشت قطعی مزدا به ایران پس از رفع تحریم ها/ عرضه انبوه دیگنیتی تا پایان سال

محمد ضرابیان، مدیرعامل بهمن موتور نیز در حاشیه افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی در جمع خبرنگاران با بیان این که هدف از راه اندازی این مرکز ارتقای خدمات متمایز به مشتریان این گروه است، گفت: راه اندازی این مرکز به صورت خاص و ویژه در گروه بهمن دیده شده تا قادر به ارایه خدمات خاص و ویژه به مشتریان این گروه باشیم.

وی با بیان این که خدمات این مرکز ویژه خودروهای سواری خواهد بود، افزود: مجموع خودروهای پذیرش شده در این مرکز از 85 خودرو در روز به 218 خودرو در سه ماه آینده خواهد رسید.

مدیرعامل بهمن موتور گفت: ما به دنبال آن هستیم تا برند بهمن در جامعه به گونه ای شناخته شود که این سرویس در همه نمایندگی ها ارایه شود.

ضرابیان در ادامه در خصوص زمان عرضه و قیمت دیگنیتی محصول جدید این گروه نیز گفت: به دلیل نوسان قیمت ارز و سایر هزینه ها، قیمت تعیین شده تا سه ماه آینده ثبات نخواهد داشت اما با این حال بر اساس برنامه ریزی انجام شده عرضه انبوه دیگنیتی و همچنین رونمایی از فیدلیتی دیگر محصول جدید این گروه نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

مدیرعامل بهمن موتور از عرضه دیگنیتی در شوروم های این خودروسازی ظرف چند روز آینده خبر داد و افزود: برنامه داخلی سازی فیدلیتی 50 درصد پیش بینی شده و این که عمق ساخت داخل تا چه میزان افزایش یابد به شرایط عرضه بستگی دارد ضمن آن که ما به دنبال عرضه محصول به روزی هستیم بنابراین فناوری روزهدف اصلی در تولید محصولات جدید است.

وی در ادامه در خصوص بازگشت مزدا به ایران پس از رفع تحریم ها نیز گفت: بدون شک این اتفاق خواهد افتاد چرا که این شرکت بیش از  60 سال شریک تجاری گروه بهمن بوده و به هیچ عنوان این همکاری در هیچ شرایطی قطع نخواهد شد.

ضرابیان در ادامه با بیان این که ظرفیت تولید پیکاپ هم اکنون 50 درصد ظرفیت را پوشش داده است، اظهار کرد: در آینده نیز فضای جدیدی برای توسعه و تعداد پذیرش پیکاپ ایجاد خواهیم کرد.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار