این خودرو از شارژ سریع DC پشتیبانی میکند و ترمز احیا کننده آن استاندارد است. پورشه تخمین برد را منتشر نکرده است و مشخص نیست این پایه چرخ متحرک تایکان چقدر به تسلا مدل S نزدیک است. این خودرو برای نخستین بار به صورت سفارشی از سیستم هدآپ دیسپلی رنگی برخوردار خواهد بود، این سیستم، اطلاعاتی مانند قدرت سنج پیشرانه، سامانه ناوبری و سایر اطلاعات مورد نظر را به راننده نمایش میدهد.
همچنین این سیستم دارای سه بخش نمایشگر اصلی، نمایشگر وضعیت سنج و یک صفحه برای نمایش موقت اطلاعات نظیر تماسها بوده و همچنین از فرمانهای صوتی نیز پشتیبانی میکند. چرخهای ۱۹ اینچی تایکان با کولیس مشکی کاملا استاندارد هستند، چرخهای ۲۰ و ۲۱ اینچی نیز در مدل پایه موجود است.
فناوری استاندارد شامل قابلیت Apple CarPlay، اپل موزیک، پرداخت خودکار پلاگین و شارژ، به علاوه یک شارژر داخلی ۱۹.۲ کیلووات ساعت و یک نمایشگر سربالا است. پورشه تایکان ۲۰۲۱ هم اکنون برای سفارش در دسترس است و در بهار وارد ایالات متحده میشود.
این سدان الکتریکی پورشه از سیستم Smartlift (بالابر هوشمند) نیز بهره میبرد و اگر مشتریان پورشه تایکان ۲۰۲۱ را به همراه سیستم تعلیق بادی اکتیو خریداری کنند، به صورت استاندارد روی خودرو نصب خواهد بود، به واسطه این سیستم راننده میتواند تنظیماتی را پیش از روشن شدن خودکار سیستم lift جلو خودرو اعمال کند.
طبق اعلام پورشه، این سیستم هنگام رانندگی در بزرگراه ارتفاع خودرو را افزایش میدهد که نتیجه آن بازدهی خودرو و راحتی بیشتر سرنشینان خواهد بود.