کد خبر: ۴۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

رقابت بین فورد هیبرید F-۱۵۰ و رپتور F-۱۵۰ + فیلم

در این گزارش شاهد رقابت دیدنی بین فورد هیبرید F-150 و رپتور F-150 هستید.
به گزارش خودروکار، تاکنون شاهد رویارویی فورد هیبرید F-150 و رپتور F-150 در یک مسابقه درگ نبوده‌ایم. فورد یک خودروی مخصوص آفرود سریع و حرفه‌ای است. افراد زیادی به F-۱۵۰ علاقه دارند چرا که قدرت بسیار خوبی دارد.

افراد در زمان خرید خودروی فورد بیشتر به کاربرد‌های عملیاتی و  امکانات جاده‌ای آن اهمیت می‌دهند، به همین دلیل شرکت خودروسازی فورد تصمیم گرفته است در مقابل خودروی رپتور به رقابت بپردازد.

مهم‌ترین تحول در وانت فورد F-۱۵۰ مدل ۲۰۲۱، اضافه شدن نسخه‌ هیبریدی یا اصطلاحا برقی به بنزینی در خط تولید است. مدیران فورد پیش‌بینی کرده اند، ۱۰ درصد فروش F-۱۵۰ در سال آینده، از نوع هیبریدی این خودرو باشد.

در مجموعه‌ برترین فناوری‌ها در خودروی فورد از جمله موتور توئین‌توربوشارژ ۳/۵ لیتری اکوبوست در کنار باتری لیتیوم یون ۱/۵ کیلووات ساعت و موتور برقی ۳۵ کیلووات (۴۷ اسب بخار) سیستم هیبرید وانت فورد F-۱۵۰ جمع شده است. چنین پیشرانه‌ای توانایی یدک کشی تریلر با وزن ۵/۵ تن نیز از امکانات این خودرو است.


در گوشه دیگر Raptor دارای قدرت ۴۵۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه و ۵۱۰ پوند فوت گشتاور از ۳۵۰۰ دور در دقیقه است. هر دو از طریق گیربکس ده سرعته اتوماتیک نیرو را به چرخ‌ها می‌فرستند.

این ۲ خودرو با هم ۲۰۰۰ دلار تفاوت قیمتی دارند و F-۱۵۰ برقی در بالاترین سطح قیمتی قرار است.



F-۱۵۰ سوار بر چرخ‌های بزرگ ۲۲ اینچی، هیبرید جدید بهترین عملکرد را در ۶.۰۶ ثانیه دارد، که برای خودرویی به بزرگی و سنگینی F-۱۵۰ خیلی جذاب است. رپتور که به لاستیک آفرود مجهز است، سرعت کمتری و برای شروع رقابت به ۶.۲۵ ثانیه زمان نیاز دارد.



 یک نسخه جدید از رپتور با عملکرد بالا در حال تولید و ممکن است یک مشتق beefier V۸ را برای استفاده در Ram TRX طراحی کند.




منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


انتهای پیام/

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار