به گزارش خودروکار، این نخستین رشد فروش جیام در بازار چین پس از دو سال محسوب میشود.
دومین خودروساز بزرگ خارجی در بازار چین پس از فولکسواگن تایید کرد که توانسته است تا در فصل سوم سالجاری، تعداد ۷۷۱ هزار و ۴۰۰ دستگاه از محصولات خود را در بزرگترین بازار خودرویی جهان به فروش برساند.
این رشد پس از افت ۵ درصدی فروش جیام در فصل دوم سال جاری حاصل شد. در آن مدت هنوز بخشهایی از چین در حال گذراندن مقررات قرنطینه به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ بودند.
جیام میگوید که در فصل سوم، فروش محصولات برند بیوک با رشد ۲۶ درصدی و محصولات کادیلاک با رشد ۲۸ درصدی روبهرو شدند؛ درحالیکه فروش برند شورولت افت ۲۰ درصدی را ثبت کرد.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/