به گزارش خودروکار، از دهه ۷۰ میلادی هوندا با تولید خودروهای با مهندسی عالی و کارآمدی بالا نظیر هوندا سیویک و آکورد شناخته میشود.
شاسیبلندها، پیکاپها و مینیونهای هوندا نیز تقریبا روی همین نوع از شاسیهای نهچندان نیرومند ساخته شدهاند. اما در پنج سال اخیر سلیقه مصرفکننده آمریکایی بیشتر به سوی خرید وسایلنقلیه حجیم با سیستم تعلیق تقویت شده و چهار چرخ متحرک برای راندن در مسیرهای کوهستانی و صحرایی متمایل شده است.
خودروسازانی نظیر فورد و فیات-کرایسلر نیز همین روند را دنبال میکنند. از همین رو شرکت هوندا نیز در آخرین بهروزرسانی پیکاپ متوسط ریجلاین، ظاهری قدرتمندتر از گذشته را نمایش داد. این خودروساز امید دارد تا بتواند فروش سالانه ریجلاین را به ۵۰ هزار دستگاه در سال برساند.
منبع: دنیای اقتصاد
انتهای پیام/